chinchilla-ifokus?
oj, nu blev jag förvirrad… skulle gå in på chinchilla-ifokus o slänga upp en gif som jag kom på inte alls är en mus utan en chinchilla
den där ---> 
men… det finns ju ingen chinchilla-ifokus…

Snart finns det ett chinchilla.ifokus.
det var väl därför jag trodde det fanns ett… blev så snopen när jag skriv in adressen å sidan inte fanns… 

He, he, den som väntar på något gott och fluffigt….
har du chillisar rikki?
om man har chinchillor är man en chilli typ som gillar å chilla…
vad heter det när en chinchilla går/springer? den chillar
vad heter det när en chinchilla dör? den chillar vidare… <---wee, dagens skämt… hihi

Klart jag har chillisar. Och snart är jag Sajtvärd också. Har du inte varit och hälsat på min hemsida?
söt sida… har du en ill-zone oxå?

kan man inte strta en degu sida åxå då? tänkte bara att reptiler iFokus får ju ha alla sortes reptiler i samma som inte är ett dugg lika varrandra :P vet bara att både degu och chinchila ska ha speciell mat
Medarbetare på ExotiskaDjur.ifokus, TV-Spel.ifokus och papegojor.ifokus!
Att förstå är att förlåta

Illrarna är ju med på hemsidan också ju. Men sen kanske jag utökar till en chiller-zone.
haha
#9 visst, finns Sajtvärd som kan dra igång kan man alltid höra med ifokusfolket. rekommenderar att du tar kontakt med Staffan om du är intresserad av att driva sajten degu-ifokus

"11 ojsan men inerbär inte de en massa glo på datorn tid? okej jag glor på datorn helatiden:P med råttor eller möss på mig:P degusarna bara springer omkring vill ligga under tröjjan men visst skulle jag vela de!!! om du vill hjälpa mig lite.. hålla koll på mig?
Medarbetare på ExotiskaDjur.ifokus, TV-Spel.ifokus och papegojor.ifokus!
Att förstå är att förlåta