Fråga till er alla.
Har ni somnat här?
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

Nej, jag har inte somnat men är inne och snurrar på några andra av mina favvosajter oxå för att skriva där oxå.

Nej då inte alls somnat… tittar lite på tv och fixar med min hemsida *ler*

Jag kommer att gotta mig i sol och dricka på Samos, Grekland den 30/7-6/8, men sakna musifokus som bara den under tiden. Då om någon kommer jag att sova på denna sidan.
Nästan så jag somnat, men en liten stund till ska jag försöka hålla mig vaken.
Hade somnat! :-D ZZzzzzzZZzzzzzzzzZZzzzzzz
Ja, det undrar jag många många gånger också. Tror att folk inte är så noga med att logga ut när de inte är här. Dessutom så syns folk online trots att de är på en annan ifokussida! Igår kanske det såg ut som om jag var online, men jag var inte det. Jag är oftast noga med att logga in och ut, men som skrivet, ibland är jag på andra sidor.
Jag vet också att många faktiskt sitter och läser, speciellt om de inte varit inloggade på ett tag. Då kan det finnas en del trådar att läsa och det kan ta lite tid.

nää absolut inte! Men ibland så är det så mycket att läsa så jag missar att göra inlägg;-)
Njä men jag är helt uppslukad av en bokserie så jag sitter bara och läser halva dagarna =)
vilken då?
Freja, Idun och Saga, tre böcker om bronsåldern i Sverige och våra gamla gudinnor och gudar hur sagorna och myterna kan ha uppstått och så där. De är riktigt spännande tycker jag. Håller på att läsa Idun nu men slet mig för en stund.
Theriss: Jag läste Freja när den kom ut men sen har jag inte kommit längre. Bra bok!
//frida

nu ska jag bädda ner mig …. och Zzzzzzzz
natti, sov sött…
åh, jag vill oxå läsa sånt… tycker om jan fridegårds böcker om trägudarnas folk etc… 
Har läst ut både Idun och den tredje och sista boken Saga nu också, jag sträckläste dem! Gjorde i princip inget annat än läste igår, de är så bra!!! och nu känns det helt vemodigt för att de är slut… Vad ska jag läsa nu då?
#14 så känner jag ofta!
//frida
Theriss
- läs någon bra musbok och referera
- översätt en intressant mus-artikel (från eng t sve)
- skriv om färgavel på råtta (det behövs!!!)
- läs Evas häften och gör recension
- skriv en artikel om någon musfärg
- skriv en artikel om inavel - korrekta begrep
- leta efter intressant fakta om möss på vetenskapliga sidor

Jag kan plita ihop recension av något av Evas häften *ler* ….
och musfärg *drömmer o black tan*
Oj så många bra ideer du har… här är det totalt blankt *ler*