Vill ni köpa musiga saker?
åh, är du fattig lothus?

Ja….som en kyrkmus!
varför? har det hänt nåt?
jag behöver en skön o ergonomisk datastol, har du en å sälja?

Nädå, inte direkt. Jag har det jag behöver till djuren. Jag är godissugen och detta har jag inte pengar till om jag inte säljer nåt =oP
tsss

Vad betyder tsss? Jag har alltid funderat på det =o/
det är ett ljud som betyder… ja jösses vad fasiken betyder det? hm… typ, du luras eller äh, du e dum… *såmmbåddi hälp*

Nämen det är sant i alla fall det jag skrev. Alla mina pengar gick till att köpa mat till djuren och nu e jag utan min sedvanliga sockerchock
Som t.ex snus, jag sparar alla pantflaskor och köper snus för pengarna för att inte behöva slösa så mycket just på det. Måste alltid ha reserver som inte får röras förutom vid akuta tillfällen.
meh, hade du en datastol å sälja då?
#8 Vad för snus anv du?
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

#9 Nää, men jag har en antik skrivbordsstol om du vill köpa ;oP

Jag snusar stora Catch =o)
Du får testa Skruf ;) Här räcker en dosa skruf dubbelt så länge som annan snus :P
Gosh, jag borde sälja av lite grejer jag med. Snuset tog slut idag och mina sista pengar går till Snyggos nya terrarium
Jefla blådårar till att höja priset
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

#8 Tips vid sockerbehov: Ta rostat bröd, rosta, smöra, krydda med kanel och socker. Tada! Du har en platt kanelbulle! :)
Jag har nästan alltid rostbröd i frysen så tar jämt till det när jag får sockerabstinens. Sockret är min enda last, tror jag!
Älskar mina stora små vänner..

Skruf is the snus!
Skruf Tranbär är faktiskt jättegott. Dessutom är det tre ggr så mycket nikotin i skruf så.. ja, det är rätt kul faktiskt.
Men man får ju cancer och sånt där också. Måste väl nämnas antar jag?

#13 Jag har testat att byta till billigare varianter, men det går bara inte. Jag älskar mitt lakritssnus och miniprillor fungerar inte alls på mig. Måste stoppa in typ 4st för att jag skall vara nöjd, ha, ha…PLUS att dom rinner.

#14 Kul tips =o) Tack!

#15 Har testat annat, men kan inte byta. Älskar mitt lakritssnus =o)
#15: Äh, cancer är för fjollor ;P
#16: Typ samma här, måste ha stora prillor som inte rinner, och då är Skruf perfekt
Lite extra dyrt jämfört med andra märken men blir billigare i längden iaf… ^^
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Tss är typ ett ljud som erm.. typ… "äsh du skämtar" eller kanske " va löjlig du är (på ett humoristiskt sätt"…. så har jag uppfattat det iaf…
AJ majt be rong :D
#20 men det skrev jag väl? på ett ungefär sådär
#20 men jag bara lixom hjälpte till ixom :D

Jag nallade ur reserverna så det blir inget säljande av mina musiga saker ;oP Nu har jag fått min sockerchock, ha, ha…
Kartan med bokmärkena kan jag sälja för en billig peng om ni är intresserade =o) Jag har en del sånna.