Känns så tomt..
Si ag hane bor tillfälligt hos gul_zebra även min blue tan astrex satin hane f: 18/11-06. Samt tre hamstrar.
Och hjärtat det gråter 4 katter har flyttat hem till min dotters farmor. Herkules vart panikslagen och hysterisk, han är rädd för främmande människor han ej känner. Det gör ont i mig.. Med sig har han sin pappa och mamma och vännen Bubblan. Undrar hur det ska gå då de ska ta Herkules till veterinären för vaccinering *2, kastrering kommer bli jobbigt för han. Tjejerna ska kastreras och även vaccineras.
Jag känner mig så oerhört arg, bitter, ledsen.. Bara ta det där och stoppa ner i nån burk o kasta iväg långt bort..
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

*stor kram*
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/
Då tänker jag vara duktig och slänga upp ett par bilder på sötnössen ;)
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Toarulle är bra att ha
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Ett stycke maos - jag behöver inte nämna att jag är lite kär i hans öron va? ;)
Jag som tidigare tyckte att bö sobel (hamsterfärg för er musfolk som inte bryr er ^^) var skitful har numera ändrat åsikt - det är ju görfint!
Och såhär inledde den damen sin inflytt… Det vete fan vad hon höll på med 
tycker synd om dig…. man ska inte behöva sådan skit bara för att ens X är en mupp..Förlåt för det men det verkar vara så iaf…..hade önskat att jag hade starkare kontakter kvar i rimbo för då hade jag kunnat hjälpa dig med lägenhet men den som kunde ha hjälpat har tyvärr flyttat….suck….ibland har en person allt oflyt… :(