saknar sajter
Jag saknar en mängd sajter här på iFokus, som
- skrivlust.ifokus
- akvariefisk.ifokus
- fågel.ifokus
- marsvin.ifokus
- hamster.ifokus
- exoticpet.ifokus
- reptil.ifokus
- musik.ifokus
- psykologi.ifokus
- filosofi.ifokus
- hälsa.ifokus
Vill du, eller vet du någon som vill, Starta en sajt här på iFokus? Kontakta i så fall Staffan (just nu på semester).
Enda kravet på att Starta en sajt, bli Sajtvärd, är att du är 18 år fyllda och har mycket tid och energi att lägga ner på din sida. Givetvis är det bra om du är kunnig inom ditt område, duktig på att skriva Artiklar etc, men det är som sagt inget krav. Du kan bjuda in gästskribenter och få hjälp av Medarbetare och medlemmar att få sidan att fungera, dock kräver det tid och engagemang. Men det är kul och helt GRATIS!!!

Ja det skulle vara kul om dom sajterna också fanns här….. men jag har nog inte kunskap nog i dom ämnena även om flera av dom intresserar mig och jag skulle genast bli medlem.
Jag kan starta sajterna:
Sjukdomar i lungorna
Kristina Lugns poesi
Diktanalyser
Kortmakeri
Krukväxter- hur man misslyckas med de flesta
Skjut upp det du kan göra idag till imorgon
Kanske har jag lite för udda idéer för att kunna komma på fråga?
LOL, cosmonita då… haha
men skrivlust kanske??? vad menar du med kortmakeri?
scrapbooking kanske? det är något du håller på med va?

pyssel i fokus kanske vore något?

cosmonita.. jag kan hjälpa dig med hur man misslyckas med krukväxter *ler*

Ja scrapbooking, och kortmakeri går hand i hand. Jag håller på med det.
Men det finnns en kanonsida för båda hobbyrna, www.scrappiz.se kanonsida som jag varit med på i flera år.

yes!!! Starta alla Cosmonita!!! Haha gillar alla! Lungpaj saijten kan jag hjälpa dig med och skjut upp det du kan göra idag till imorgon !! Skrivlust sida skulle vara helt ok när man vill men vill ha kompisar också hihihi!
Lite om Var fasen tar all tid v-ägen också..Känner mig som Kaninen i Alice i Underlandet….
Hamster o marsvin skulle va himla kul! Jag har dock inte så mycket erfarenhet av de djuren. Jo jag kan sköta dom o så men har inte massa års erfarenhet att lära ut. Men skulle va kul att prata marsvin o hamster med andra.
Har för tillfället två underbara hamstrar o ett underbart marsvin. Vanessa (marsvinet) blev ensam för en vecka sen då kompisen dog men om en vecka kommer en ny kompis, en äldre kastrerad hane. Pga allergi kan jag inte skaffa en unge. Men jag hoppas de här två kommer trivas!
Jag skulle gärna vara med att ha sidor om marsvin o hamster men har så dålig fantasi när det gäller att komma på Artiklar o frågor o sånt… Har frågat uppfödaren till mina hamstrar om hon vill hjälpa till o hon skulle fundera på det. Som sagt så kräver det ju en del tid också. Men jag skulle gärna kunna tänka mig att va med o försöka hjälpa till för det skulle va så kul med sidor om dom! Kanske gerbiler också? 

Om det finns djur som inte är så stora i antal aktiva så kan man ju också gå ihop o ha en "små gnagar i fokus" eller nått sånt… tänkte på gerbiler, taggmöss o andra sorter av gnagare. På så sätt så skulle det vara lättare att hålla delen aktiv. Men som sagt jag har inte så stor erfarenhet att jag känner att jag kan ta ansvar för någon del.
vi kan starta en marsvinstråd… en hamstertråd eller två har vi redan… då kommer kanske intresset igång

Ja visst det kan man göra…. starta upp o sen samla på sig Medarbetare *ler* som kan massor… allt eftersom. Och som sen öppnar en egen avdelning här på i Fokus
Marsvin o hamster är det väll många som har o kan mycket om? Ja även här i mus i fokus?
Akvarium tycker jag skulle vara trevligt om det fanns. Och ja hälsa … det skulle vara en intressant avdelning.
#6 Vad vacker hon är, Bejtedejte! 

#13, Ja, hon är verkligen näpen! Tyvärr fick jag inte chansen att ställa ut henne eftersom jag var på semester 10 dagar och inte hade någon som kunde sköta pälsen på henne under de dagarna. Men hon är ju lika fin för det :)

Sött marsvin :-)
Jag vill ha marsvinifokus o akvarieifokus - kan ingen fixa det? Hehe…
/Matsvin.
vi får hålla igång marsvinsintresset här i Marsvinstråden så blir någon säkert inspirerad.

Matsvin, ska vi dra igång marsvin i fokus? Jag tänkte skicka en intresseanmälan idag, men blev osäker på om jag skulle orka skriva så mycket, så jag ångrade mig.. :S
Jag skriver ju ogärna Artiklar, även om jag kan "offra" mig.. ;) Men administrera sajten hade varit helkul!

Ja Matsvin är duktig … på många djur… ser fram emot att få se mer av henne här på forumet.