Mus iFokus

Mus

Etiketterburströinredningtillbehör
Läst 629 ggr
Terato
0

Bur med torn

Jag tycker den här buren ser ganska skoj ut:

http://www.zoonen.com/annonzparken/annonz.asp?oid=1884827

Jag har ju sett den förut(bland annat i annonser där folk med dålig kunskap haft den till råttor) Men till möss borde den ju duga bra. Säkert kul att inreda och sådär.. kostar bara 200 kronor på en annons på zoonen.. Någon som haft den?

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Vattnadal
0

Gissar att de kan knalla genom gallret på den, om det inte är stiora möss.

Vi har den på jobbet och har hamstrar i den.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Terato
0

Jahapp.. Ja, det är ju inget vidare.. Fast Elvis kan säkert bo i en sån. Han skulle aldrig få för sig att rymma. (eller jo, om det finns en bur med snyggingar bredvid). :P

teratos.r8or.se

Vattnadal
0

Gissar att man kan sätta igen precis vid stäng-mojängen, där det blir hål, och sen kolla så att det inte är lite större glipor någonstans, så kan nog en Elvis bo där!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Mymlan
0

Gillar ej såna burar till hamstrar då en hamster Ej har begrepp var en hylla slutar varav de kan ramla ner o skada sig. Hamster ska hellre ha en bur på längden då de är djur som lever i öken och har ett springbehov de har stora revir de ska kolla av i naturen.

Har haft hamster i hög bur men haft hängmattor där de kan ramla ner risk..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

gulzebra
0

Precis den buren är tingad och köps av mig när jag ska till Gävle i april Skrattande Blir perfekt som reservbur/sjukbur åt råttorna om nåt händer, om inte gallret funkar för nån av mössen ^^

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Terato
0

#4 Kan inte mycket om hamstrar men känner igen det du säger. Hade hamstrar som liten och de var verkligen inga klätterapor.

#5 Haha, så du norpade den!

teratos.r8or.se

gulzebra
0

Jepp! Skrattande Den har varit norpad ett tag nu, ska hämta den samtidigt som jag ska till IKEA en sväng ^^

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram