Så söt hon/han är..
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

champagne?
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/
champagne tan ser det ut som - om den inte har en annan färg i hårbotten o ex är en champagne argente
Gud så söt *kär* <33
#5 Då är hon tan, för hon är bara gulbrun undertill .. *ler*

Dom där ljusa ungarna var då bra läckra, helt underbara=)
Jo, de är min dotters lilla mus hona "Poppon" .. som hon har valt ut till sin egen lilla gosis .. *ler*
Näe .. men .. förlåt Pehpsii .. såg inte ditt svar, där mellan bilderna .. tror oxå de är en champagne .. (nu när de är bekräftat .. *ler* o så fick jag juh bekräftelse av Grodan oxå ..
Tack så mkt för svaret

Jo, OM hon inte är tickad ändå. En champagne argente kan vara väldigt ljus. Samma sak som med den du funderade över om var ck el ag, blås och titta. Är det en solid färg, eller är det tickat?
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
Hmmm .. har kollat, ser inte/vet inte vad jag ska titta efter ..
solid?
tickad?

Solid är enfärgad, blue tex. Blåser man i pälsen är det blått från rot till spets på strået. Dock är det vanligt att blå kan vara en aning för ljus i topparna.
Tickad är när varje strå har flera färger, blue agouti tex. Blåser du i pälsen där ser du flera färger.
Blås på dina blue agouti, agouti, cinnamon och järmför sen med de solida enfärgade. För att veta vilken färg som är vad läs i standarden. Den är sorterad på solida, tan, skuggade, fox, tickade och så tecknade förstås.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
ok .. tack så mkt för hjälpen .. ska göra de direkt när jag kommer hem, om en timme .. *ler*
Nu har jag blåst o gemfört o blåst .. hon är en champagne tan ..