Mus köpes.
Jag letar efter 1-2 mushonor i färgerna: lilac, black, sablefärgad, blue, agouti, chocolate, lilac agouti eller chinchilla. Gärna satin, kh/lh/ax/tex men är öppen för det mesta, dock inte rödögda. Engelsktypad/svensktypad/korsad.

Jag gissar att du har avelsplaner efterson du har specifika färger?
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/

nix pix, inga avelsplaner. Gillar dessa färger bara till max. Men man vet ju inte när gubben säger att vi kan köra 1-2 kullar med lånad hane.
Kan inte avla på 2 av mina fröknar som jag har idag. 1 pga morrhårstuggande och 1 pga stirr"mopp".
.. men .. Muszimba .. Kolla mina trådar "Möss till salu" (blue) o "Födda 2008.03.10" (agouti)

Jag har också några till salu, som tex blue-agouti, lockiga små flickor..

Pimu, vill gärna ha fler än 1 från samma uppfödare med tanke på antalet burar här hemma. Kan endast ha 1 för karantän som kommer att stå i sovrummet. Kan inte ha i v-rummet då mina 3 nuvarande tjejer bor där, köket är för nära v-rummet, hallen funkar inte och i datarummet vill jag inte ha ngn bur pga surret från mailservern som är på dygnet runt.
Men det komiska är att efter karantäntiden kan jag ha som mest 3 burar i v-rummet; 1 stor på blombänken(står där i dagens läge) och 2 mindre på skänken(typ 55x40 cm).