Mus iFokus

Mus

Etiketterföreningutställningträff
Läst 447 ggr
Terato
0

Träff eller utställning?

Jag längtar efter musmänniskor!

Har kollat lite på svemus hemsa och det är ju ingen utställning planerad förrän i augusti.

Men kan vi inte koka ihop något innan det? Behöver inte nödvändigtvis vara utställning för min del.

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Muszimba
0

Jag som sitter i Svemus styrelse, håller på att koka ihop något zupertrevligt runt 6/6. Mer info kommer både här och på Svemus Hemsida.

Terato
0

Oh! :) Låter toppen!

teratos.r8or.se

Grodan
0

har vi inte en tråd om detta? där vi även sökte lämplig lokal… gratis och förslag på orter

det behöver ju inte vara i stockholm!!!

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Muszimba
0

Precis Grodan.

Den heter Musträffsfunderingar.

Pehpsii
0

Jag bor väl lite väl långt bort från allihopa, annars skulle folk vara mkt väl välkomna hemma hos mig.  /=

www.freewebs.com/gypsymice/

http://pehpsii.blogspot.com/

Muszimba
0

Då får vi väl fixa en även nere i skåne för folk i skåne, blekinge, småland och västkusten.Skrattande

Vattnadal
0

Jag och Sara träffades igår. Vi bestämde att vi skulle ha en träff här uppe, dvs Gävle, tom 4 mil norr om, hemma hos mig. Musprat, äta lite gott, ett glas vin, byta möss osv. För att inte få en microträff får gärna mer långväga komma. Inget datum bokat än bara, men det blir förhoppningsvis i april.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

dreamiz
0

Här i Nässjö har vi ju träffar några gånger om året. Inte särskilt för Svemus utan smådjursträffar för alla smådjursintresserade oavsett djurslag eller medlemskap.

Elyria
0

#8 - Har ni funderat på datum för sommarträffen ännu? Måste ju börja planera semestern… Glad

Terato
0

Ja, vi bara måste ha träff snart! Men helgen den 19:e går inte för då är det faktiskt råtträff här i Gävle!

teratos.r8or.se

Grodan
0

men åååååååh, Gävle… det är sååå lååångt… uppsala tycker jag är bättre… eller 10-15 mil nedanför 08… hos madde(? lol)

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Vattnadal
0

Men det går ju att ha massor av träffar! En hos mig, en i Sthlm, en i Skåne, en varstans det bor mer än 1 musmänniska!

6 juni blir det ju en i Sthlm eller Uppsala. Jag och Sara ska ha en före, troligen i april.

MVH Elin

Terato
0

Precis, nu har vi dragit igång, så nu blir det här. Nästa gång drar nån annan igång och då blir det där! :)

teratos.r8or.se

Vattnadal
0

#11 För övrigt tycker jag att det är rätt långt till Sthlm oxå! Flört

Söder om Sthlm är riktigt omöjligt! Så långt åker jag bara för hundar och lajv. Nej, Uppsala har min röst till 6/6.

Ni som bor i Gävletrakten, eller tycker om att åka bil, hör av er om datum ni kan under april/maj.

MVH Elin

Terato
0

Har startat en ny tråd nu om Gävleträffen(eller norrsundetträffen) så kan vi ju diskutera den där! :)

teratos.r8or.se

dreamiz
0

#9 Nej, inget datum som vi funderat på än. Just nu håller vi på o ser om vi kan ha en liten träff i samband med en pet drive in genom SSV/Djurmagazinet här istan men datum är inte bestämt för det heller än (ev maj.) Själv hoppas jag på en sommaträff i juli eller aug. *ler*