Mus iFokus

Mus

Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 555 ggr
Rapunzel
0

Rapunzel's möss till salu

Några unga honor till salu (från t.ex. utställningen i H:fors 29.-30. Juli):

kh blue
kh astrex (caracul) blue
kh astrex (caracul) blue
kh astrex (caracul) blue
kh satin astrex (caracul) blue ut
kh astrex (caracul) black
kh astrex (caracul) pew
kh astrex (caracul) pew

Födda i maj/juni. Enligt min åsikt är alla pet-möss. Pris 8 € / st. Stamtavlor finns.

Foton

Amin
0

måste bara älska de där blåa astrexen!! <33

Grodan
0

Jättefina! Vad har de för stamtavla då? Hur länge lever djuren i linjen? Finns några ärftliga defekter? Svansknyck, tumörer annat?

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

ThereseW
0

Bra att du kommer med förnuftiga frågor Grodan, så att man inte bara "ska ha!". För de var ljuvligt vackra Skrattande Blått is beautiful…

Rapunzel
0

Finns inte nån linje här. Föräldrarna är ej uppfödda av mig utan kommer annanstans och några av dem hade ingen stamtavla. Dessa är alldeles normala sällskapsmöss.

Grodan
0

oki, det låter lite skoj när du skriver "Dessa är alldeles normala sällskapsmöss." I din värld betyder det givetvis någonting. Frågan är bara vad?

I Sverige har vi alla normala sällskapsmöss och de kan ha stamtavla de med. Betänk att vi inte kräver några utställningsmeriter för att registrera mössen. Alla är lika mycket värda!

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Rapunzel
0

Inte tvingar jag någon här ;) Med "normala" sällskapsmöss menar jag att dom är tama, friska, sociala och söta men att ingen kommer att vinna nån utställning (eller i alla fall borde dom inte vinna, enligt min mening som domare). Släkten vet jag nu inte så mycket om.

Usuki
0

Är intresserad av en blå hona men undrar vart du bor?

mandymoo
0

Usuki - Rapunzel bor i Finland.

Kika bland artiklarna kan du läsa om henne o hennes uppfödning där.

Rapunzel
0

Nu finns det kh & kh astrex (caracul) blå honor igen. Samt 1 st kh black hona, 1 st kh black berkshire mm hona, 2 st kh astrex (caracul) black honor, en med färgfel. Och sen 1 stor lhs himalayan hane med färgfel. Alla av pet-kvalitet, födda i juni.