Miniduna och safari till salu
Marina, fd Mirans musuppfödning, flyttar till en pluttig lägenhet och ska sälja av alla sina burar. Hon har ett gäng safari och minidunor, tar 150 kr st för dem. Burarna är begagnade men hyfsat fräsha.
Intresserade kan hojta till så kan ni få hennes mailadress. Eller så försöker jag minnas den, det kan mycket väl vara miran57g@yahoo.se
Burarna finns i alla fall i Valbo, utanför Gävla. Foton kan ni glömma, vet man inte hur burmodellerna ser ut, gå in på min hemsida och klicka på burar. Om hon kan skicka burarna, hur många hon har osv vet jag inte, det får ni kontakta henne om. Om mailen ovan inte funkar, så är det mirans med s det ska vara… Eller så kollar jag igen, lappen där jag skrev upp den ligger kvar på jobbet…
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
labbur?

Kollade precis i gamla Husmusen(Svemus tidning), nr1 från 2004 och där var mailadressen mirans57g@yahoo.se.

#1 Inga labbisar, bara minidunor och safarisar. Petboxarna har hon sålt av tidigare, vid förra flytten.
#2 Tack!
MVH Elin

Har mailat henne om dunorna. Tänkte kolla med dig oxå, är det de mindre hon har som är ca 55 cm långa? De är perfrkta när man ska ha "barn"vakt till mössen under vår egna semester i sommar.

Det är vanliga minidunor, troligen riktiga ferplast, då det inte fanns kopior när hon var igång. Måtten på dme kan jag inte i huvudet…
MVH Elin

6 dagar sedan jag mailade Marina och ännu inget svar……

1 månad sedan mailet gick iväg och har fortfarande INTE fått svar från Marina……

Ring henne istället då. Tror hon bara har mobil, och det numret borde väl gå att hitta på eniro, hitta.se ed.
MVH Elin