Tråkig nyhet till Sleepflower
Jag dödade en mus nyss. Jag hade stordunan på bordet, pillade och pysslade med alla tjejerna en stund var, lät dem leka på bordet medan jag städade buren.
En av stubbarna de har i buren stord för nära kanten, så när den 4:e honan klättrade upp välte den över kanten. Jag gick runt för att ta upp den och plocka upp tjejerna innan de började smita iväg. Kola, Kokoskäpple och Muffins satt där och såg förvånade ut. Men stora fina Melonsorbet dog. Hon bröt ryggen och jag hann bara se ett djupt andetag och ett litet ryck i en tass, sen var hon borta.
Hon var ju tingad av Sleepflower, tillsammans med systern Milkshake. Jag har ingen mer satin kvar i kullen, men tänkte spara 4 systrar, alla korthår, 2 blue agouti och 2 agouti. Du får välja om du vill ha en av dem istället.
Ibland blir jag så arg på mig själv. Tänk om jag hade ställt den där stubben lite längre in på bordet! 
Här är ett foto av henne när hon var en liten pluppa.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Nej, vad sorgligt! :(
Älskar mina stora små vänner..

å nej verkligen jättetråkigt :(

jag tar gärna en av agouti tjejerna om det går bra. Stackars lilla Melonsorbet… sorgligt

Då bokar jag om, så att du får en agoutisyster istället. De är bättre i temperamentet oxå.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter