Lite bilder

#3 Den va grymt snygg!!
Riktigt fina bilder
oohh, vilka söötisar .. *ler*

Aww! Du är riktigt duktig på att fota! Blev förälskad i #0!
#8 Håll i de där bebsen *bebisarna* kommer musnappa dem *Ler*
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
#10 Tack….. ja han är jätte fin =) en trevlig grabb dessutom !
#11 hihi jag håller för fulla muggar, många musnappare i farten nu *S*
Nu var de ett tag sen .. vi fick se dom .. vill se mer .. *ler*
Vad är de för färger? kön?
.. puttar upp ..
Halloj !
Ska försöka lägga in lite bilder här snart =) *lovar*
åååhhh .. va roooligt .. *ler*
en till =)
Det blev 5 honor och 2 hanar. Pimu du hade rätt förut, mamman är Sealpoint. Hon har vääääldigt mörka ögon.
Ungarna ser ut att vara några Selpoints, Colorpoint och Himalaya. (Rätta mig om ja har fel)
Brukar Colorpointarna vara ljusa när dom är små ? Mörknad de med tiden ?
#20 Oj, andra från vänster är man ju lite sugen på att nappa minsann! ^^ Svansen ser lite mysko ut, men det kanske bara är min skärm eller kortet som spökar? Underbart fin iaf. Vad är det för färg?
/Anneli
#22 Ja dom är söta =D. Vet inte hur många eller vilka jag själv ska behålla ifrån kullen ännu. Jätte svårt att välja ! Det är tur att övervägande var honor iaf.
#23 Ja jag såg också att den såg lite mysko ut. Men kortet som spökar, musen började precis röra sig när ja tog fotot, tror ja fått nått sudd pga det. 2:a ifrån vänster ska vara en Colorpoint kille.
lurvisen .. ser juh sååå goo ut ..
#24 Ja, det är ju typiskt att alla möss man faller för är hanar man inte kan ha flera av. :P Colorpoint, okej.
/Anneli
#21 Jodå, colorpointarna mörknar nog. Min lilla Vilja hade knappt någon färg alls på nos och öron när jag fick henne, men blev riktigt chokladig ju äldre hon blev.
//Lina

Oj, oj, oj vad söta. Varför var du tvungen att bo så långt från Göteborg??