Äntligen en ny hemsida...
Nu har jag äntligen kunnat fixa ihop en ny hemsida. Mina andra försvann ju när datorn gick sönder & att vi bytte bredband i samma veva,
Nu har jag köpt en ny bättre begagnad dator så nu har jag suttit & fipplat & grejsat och nu äntligen har jag fått ihop en ny sida, inte den bästa kanske men bättre än ingenting.
Hemsidan finns här: http://web.telia.com/~u96802433/
vilken fin hemsida du har..=)
har du gjort de två clipart-bilderna?
den ena bilden

Å, vad kul med hemsida! Alltid skoj att kika på möss och kullar! :)
Älskar mina stora små vänner..

fin hemsida

#2, Dom bilderna finns i MS Frontpage, det finns flera, några väldigt fula och några fina och några roliga..=)
Ja det var verkligen en fin hemsida :D Hur stort bor du egentligen då du har så mycket akvarier och fåglar och så (=

Jag bor i en trea,,sonen har ett rum, fåglarna & mössen har ett rum & restenav djuren & jag delar på resten av lägenheten, jag sover i tv-rummet, lite bohemiskt och trevligt!!
Mm kan tänka mig att det är super mysigt med nymfisarna och akvarierna som gör allt lite exotiskt. Hur svårt är det att ha räkor förresten och vad för sort är det?

#8, Det är inte så svårt med räkorna. Jag har tre olika arter, den långarmade räkan går själv för han tar gärna småfisk och äter, sedan har jag Crystal Red som går själva i en petbox, och i ett annat akvarium har jag körsbärsräkor, dom räkorna har sällskap av några platyn så numera går det nog åt en del små räkbebisar.
har aldrig tänkt på att man kan ha räkor i akvarium för dom är ju jätte härliga att se på
jag kan inte äta räkor just pga att jag hade en "tam" *fniss* en gång…

De är underbara, faktiskt! Jag älskar "tama" räkor! Bror min har ett 50-tal körsbärsräkor som förökar sig som satan. Kan ta med på närmaste träffar/utställningar och sälja för en tia styck om någon är intresserad! :)
åhh jag äter skaldjur och fisk så fort jag får chansen :D mohaha..älskar det :D Vill jättegärna ha ett akvarium när jag "blir vuxen och duktig"… Föräldrarna hade cyklider (tror jag det hette) o ett 125liters och dom kom upp till ytan för att bli kliade. Så häftigt

Jag älskar också att äta dem! :P (fast inte mina tama räkor, nej, nej)

Ja räkor är gott, tänk friterade jätteräkor, eller vanliga räkor som man köper på ICA, det är allt bra gott det. Fast dom som jag har i akvarierna är nog lite väl små för att ätas av, och det är nog inte så mycket mat på dom, och dom är nog inte så goda heller. dom är nog finast att titta på=)