Grabb-bråk
Brorsorna Romulus och Remus har bråkat, eller rättare sagt Remus har tuggat redigt på brorsans svans.
Igår var det inga problem, men en ung hane ställde till det. Napoleonbakselse, en bl-ag kh på 2 månaderhade blivit hysterisk och dels stressade sin bror, men själv var så galen att han knappt gick att ha i handen. Jag tog beslutet att ta bort honom, för han var så rädd att han hysteriskt sprang runt runt i buren. När jag öppnade den hoppade han nästan ur. För att först försöka lugna honom satt han i en petbox. Det hjälpte inte, utan han rymde från den när jag var bprta en stund. Trodde först att han skulle bli svpr att hitta, men han hade sprungit på Romulus och Remus bur. De triggades tydligen igång till bråk av att ha en fröämmande, om än mkt ung, hane på sin bur.
Nu har lille Napoleonbakelse fått somna in, och hans bror stressar inte alls lika mycket. Han fick en mindre bur då han blev ensam. R-grabbarna har fått städat. Om de inte bråkar med får de fortsätta bo ihop. Håll en tumme åt mig.
De har varit ivg och träffat honor och fått en kull var, och kunnat flytta ihop, så jag vill helst att de ska kunna fortsätta med det.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
håller tummarna här med

Ja, jag med. Hoppas verkligen att det ska funka!
(för övrigt, Pimu, så läste jag fel på din smilie, tyckte det stod "fuck you" :P)
Älskar mina stora små vänner..
Ha ha ha .. he he he .. ha ha ha ..

Grabbarna har nu delat boende. Vill någon ha en agoutikarl till avel eller sällskap, hojta till.
Det handlar alltså inte om några spolingar, utan de är födda 06-11-22, så de är nästan 1 1/2 år. De har bott ihop hela livet, utom under aprningen, och så delades de på riktigt straxt efter denna tråd skapades.
Korthårige Romulus har nu läkt med rätt ärrad svans efter brorsan. Ingen av dem kanske direkt är några standardstjärnor, men de är sjukt mysiga. Jag älskar Remulus, min långhåriga säl!
Lägger inte upp foton för att folk ska säja ÅHHHH, utan bara om någon är seriöst intresserad av dem. Kort satmtavla:
far: VD Xtation to Station, ag kh eng, farfar VD Zorn, si-ag kh farmor VD Drive In Saturday ag kh
mor: VD Oh! You Pretty Things ag tex sve, morfar: VD Zigenare ag tex, VD regina ag slh.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter