Oooops...
Nu har jag visst råkat sätta ihop honor och hanar igen!
Underbara Robigus, si-ag tex går med en bl-ag tex sedan ett tag, magen kommer snart.
Gentleman (från finska linjer, uppfödare Mandymoo) li/f har fått Ingefärskaka en rö vi skh med bl-bur od spännande. Då han oxå har liknande spännande balåt får vi se vad det blir!
Gamle VD `Äng Ån to Jårself ar lh fick en Ögudinna, ar lh. Han är 2 år, tänkte få en sista kull där, för att verkligen bevara Kamfer, som till Häxans Vattuman.
Sen fick jag ett ryck och satte ihop lite engelskt, ag skh med si-ag kh.
Nu får jag skärpa mig, inga fler honor till hanar, FAST det är honburar kvar att städa. Det gäller ju att ha tomma burar till B-B om några veckor oxå. Fast brudarna kanske tömmer några åt mig på lördag!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Ojoj! Babyboooom! :)
Älskar mina stora små vänner..

Jag gör alltid så. Istället för att ta en hona i taget, får jag spel och kastar in alla honor till hanar samtidigt!
Fast nu kan ju Robigus gå kvar med honan för att få bo med söner. Samma sak med `Äng Ån. Då behöver jag inte så många B-B burar, om inte det blir omparningar på dem då…
(för övrigt har de ringt från falun, och op gick bra!)
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Hehe, har märkt det! Det går väl kanske inte att stoppa en Elin när hon väl satt igång!
Jag har seriöst funderat på att i framtiden ägna mig 100% till att studera hanar ihop. Då skulle jag kunna hjälpa dig och vara fodervärd åt hanar som du tänkt spara.
(Å, så skönt att det gick bra för henne!)
Älskar mina stora små vänner..