Mus iFokus

Mus

Etiketterburströinredningtillbehör
Läst 527 ggr
Mymlan
0

Bur inredning

Tycker möss om att ha det trångt i sin bur med saker? Hur ser era burar ut invändigt? kanske finns en tråd ang hur det ser ut. Vad för prylar gillar möss? Har ni nå tips på nätbutiker som har roliga, billiga prylar. Var hittar ni prylarna? loppis?

Annan fråga nu är jag långt före min tid men jul kan man ha en i kruka till dem eller är En giftigt? butikerna brukar sälja små enar i krukor. Hur julpyntar ni till mössen eller tycker ni det är fjantigt?

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

mandymoo
0

Jag har då kommit på att det roligaste är det billigaste… kartonger kartonger kartonger … att gnaga på och boa i osv… *ler*

Matsvin
0

Papperspåsar, toarullar…

/Matsvin.

Mymlan
0

Närmaste är nog 7 mil, Sthlm men det gör inget det går bra med bussar in. Sedan får jag leta, hittar så bra i sthlm *S*

Grodan
0

Kul tips belle&sebastian… Mique är kul att fönstershoppa i… Skrattande

Bäst tycker jag nog om gamla leksaker, korgar och konstiga saker som folk skall slänga. På loppis hittar jag ibland roliga saker…

Sedan är det mycket burkar, kartonger och saker jag själv skall slänga. Det ger jag till djuren först, om det inte är farligt det vill säga.

Vissa möss tycker om att ha det trångt och boa omkring mycket. Speciellt hanar som bor ensamma kan lätt ha tråkigt… till sådana slänger jag ner massa strimlat papper, lådor, pytsar och saker som de kan fixa och dona med.

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Mymlan
0

Hmm, jag som har en del kartonger som väntar på åka till loppis..

Grodan
0

Fast behöver du kontanta medel så kanske det är dumt å låta mössen äta på sakerna… Skrattande

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Mymlan
0

Plockade ihop detta just för få in lite, liten krona där och här kan ge en sjö till slut. Men jag har mer av mitt extra förråd på 16 kvm att rensa, går inte komma in där snart.