Fine unger herfra=)
Nå begynner ungene mine å fine, de er kommet i popcorn alderen så det er omtrent umulig å få tatt bilder av de.
Jeg forstår ikke riktig hvordan jeg får lagt inn flere bilder i ett innlegg jeg, hmm, litt kjedelig om jeg må lage ett nytt innlegg for hvert bilde.
Dette er en Chocolate satin (hva tegningen kalles vet jeg ikke)

Ohh choklad satin så vackert!!!!!
Varför bor du så långt bort??
Lover at jeg skal si ifra om jeg skal til sverige en dag, da kan jeg ta med til alle som vil ha (så lenge jeg har nok mus da, lol).
Det eneste jeg vet nå er at jeg mest sannsynelig skal til Lysekil den 9-10 september. Ellers hender det at jeg reiser en tur til Svinesund, men det hjelper kanskje ikke stort når de fleste bor lengre opp i sverige?
26-27 august skal jeg på marsvin utstilling (norsk vinner) så jeg får ikke kommet på muse utstilling =(
#3 och #4 ser ut som cinnamon
i SVEMUS heter varianten bläsad berkshire
de ser jättefina och välskötta ut, utom små vita prickar som nästan ser ut som lusägg… hoppas att det bara är en bra kamera som visar damm (märkte själv att man måste damma av muspälsarna, med en borste eller nåt, lite innan man tar foton)
tycker du skulle packa ihop dig och dina möss och komma på SVEMUS utställning i alla fall… din sambo kan väl ställa ut dina marsvin?

Ja kom hit!!!!
Takk takk =)
Mulig nr 3 og 4 er cinnamon, det har jeg ikke tenkt over.
Det er ikke lusegg de har i pelsen, men støv fra sponet, kanskje lurt å børste/blåse det bort før vi tar foto, hihi
man trenger minst to personer når man skal stille ut mine marsvin, da jeg pleier å stille ca 10 stykker hver gang, og det blir rimelig kaos når opp til 4 havner på BIS bordet, lol Min samboer hadde nok fått litt panikk da hahaha
Det er 12 unger i dette kullet, og kun 5-6 det er foto av, de er helt umulig å ta bilde av nå og hopper og spretter som gale. Måtte krype under sofaen og fange den ene mens vi holdt på :S Men flere foto kommer =)
men vi vill ju att du ska komma ju… snäääääääääälla…

Jette trevligt at ni vil jag skal komma (lol prøver å skrive svensk her nå) men det går tyvar inte denne gangen.
Vi har leid en stue og blir borte den helgen.
Men det kommer vel flere utstillinger og kjangser til å komme, dere får skrike ut til meg om når det skal være utstilling neste gang i Gøteborg området, så håper jeg at jeg får kommet da =)