Fråga om augustis utställning
Hur stor är tillställningen egentligen. Det stod i infon att det ska vara försäljning och allt möjligt, men är det fråga om två personer som kommer stå och sälja, eller 50? Kul att veta hur mycket utbud det kan tänkas bli. =)
//Lina
Det är bara SVEMUS och SVEMUS medlemmar, ingen annan (ingen zoobutik, inga andra klubbar el dyl). Som värdinna vill jag inte dela lokalen med några på denna utställning, tyvärr.
Det kommer endast att vara försäljning av möss - medlemmar och utställare får sälja möss, försäljning av SVEMUS klubbprylar, lotteri, kafeteria (med lunch och fika), musagility samt veterinärträff.
Endast möss är välkomna! Inga hundar i överflöd (någon enstaka går bra) och inga andra gnagare. Bara musar! Och många homosapiens förstås. :-D
Själv kommer jag inte att ställa ut, för jag vill varken konkurrera med alla nya utställare eller lägga ner tid på att vara förvirrad. Ev ställer jag ut några möss som jag ska sälja. För övrigt tänkte jag vara värdinna på HELTID denna dag (och sedan ALDRIG MER, TACK!)