Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 373 ggr
Muszimba
0

OT-deklarationen.

NU är det gjort.. Alltså deklarerat via nätet. Får tillbax mer än sambon i år.Skrattande Glöm inte att deklarera innan måndag och då helst via nätet, telefonen eller sms för att få pengarna innan midsommar.

Zamwyn
0

Oj, tack för påminnelsen, det hade jag glömt! Generad

Grodan
0

jag oxå glömt, tror även jag slängt den… Förvånad

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Elyria
0

Jag har precis deklarerat jag också. Via nätet. Tänk så smidigt det är.

Terato
0

Gjorde per sms. Så himla lätt! 7000 tillbaka till midsommar då! Cool

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

amaira
0

#4 Grattis till 7000 kronor. Kan garantera att pengarna finns i alla fall, för jag har just betalat in samma summa till dem. Skrattande

Pimu
0

.. o jag som tyckte jag fick betala tillbax mkt (1000 kr) ..

Terato
0

#5 Hahaha, då borde du ju bara ha kunnat ge mig dem i handen! :P

Har lovat min kompis att vi ska ut och resa för dem. Men egentligen så vill jag köpa djurgrejer och kameraprylar. Gud vad nördig jag är. Generad

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

AndreasS
0

Jag smsade in min deklaration och får betala in dryga 700:-

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Zamwyn
0

Nu så har jag också deklarerat, fick leta lite efter papiren. Har en förmåga att lägga saker på "säkra ställen". Problemet är bara att det är Zamwyn-säkert också, för jag brukar glömma var.

lothus1
0

Jag fixade deklarationen samma dag den kom Skrattande Ville bara bli av med den så fort som möjligt. Fick en liten återbäring. Skönt med plus istället för minus Glad

Mona22
0

fixade den på en gång och för ovanlighetens skull fick jag tillbaka pengar Skrattande. är så glad så det blir en minisemster i sommar för demSkrattande

[Thiah]
0

hehe jag får tillbaka runt 1500 från sverige men ska betala in 110e i finland *doh*