bilder på möss tack!
HEJ!
Jag undarar ifall ni kan lägga ut bilder på den här frågan på era sööta små möss! själv har jag ingea men njuter av att titta på dom små sötingarna!

Här kommer lite musbilder ifrån mig med
//Malin
Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.

Hur lägger man in bilderna synliga i inlägget?
//Malin
Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.
Tre av de möss jag haft, fr.v: Snuffi, Elvira å Kimberly.

Mina två första möss. Maja å Majken.

Tizla å Tikka (den ljusa)

Tekla (Tizla å Tikkas syster.)
#5 Du postar inlägget med bild och så som man brukar göra. Sen trycker du upp bilden och höger klickar och kopierar den. Sen går du tillbaka, trycker på "Hantera inlägg" och sedan på "Redigera inlägg" har jag för mig att där står. Sedan klistrar du in den där du vill ha den och uppdaterar inlägget :)
Hoppas att allt blev rätt beskrivit nu :D

Fler bilder:
//Malin

En till:
//Malin

och en till:
//Malin

och en till:
//Malin

och en till:
//Malin

och en till:
//Malin

Vilka underbart fina möss, Den vitfläckiga på bild #17 är så fin=)

Jag håller med Hedbrant, gillar verkligen den fläckiga musen.
Bara för att inte skapa en helt ny tråd för en enda länk, så lägger jag den här. En söt Yin och Yang-bild bakad med möss. ;P
//Lina
#22 dom njuter verkligen av sin vila :D

Gud vilken härlig bild! #22
Några av mina Meeeuusisar !

Några kort jag tog i dag på en choklad pralin :)
VA SA DU!?!?!

Dubbel inlägg :/

Gud vad härlig "Va sa du!?!?!" musen var!
#26 vilka härliga öron :D

#28 Hihi, kan inte mer än hålla med! Störtsöt!
Älskar mina stora små vänner..

#26 herre gud så söt!