Bläsade charmtroll *fototråd*
Gah! Dessa charmiga möss!

Gah! Vilka sötnosar!

Snebläsad Cassandra…
Morakullan´s Rebellmus

Jag har inte riktigt begripit varför ni älskar just bläsade möss så mycket? Visst är de söta, men inte mer än någon annan sorts tecknad mus…? :P
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor
Jag vet inte heller. Har bara alltid älskat bläsade saker, hästar, råttor, möss… voått ävvär
Inget hindrar väl dig att ordna en liten hyllningstråd till andra tecknade möss?
Nejdå, de ÄR ju söta och så, jag menade inget annat. :)
Nja, jag lägger nog hellre in trådar över saker jag undrar, speciellt eftersom jag inte ens har några tecknade möss. :)
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor
Ooh, Rebellmus! 

Oj så söta. Henrietta blev jag nog lite extra kär i *ler*
Jag blev kär i Edie!
Tänk att dessa möss är amerikanska… de förstår bara amerikanska, är födda och bor i Amerika… ååååååh, jag tappar andan lite… iiihhh
Och Tomas säger att pahness tredje mus är en TIGER… en tiger!!! wiiieee
Åh ja Edie är jättevacker!

Nej då… Henrietta… hon är svart ju *ler*… inget slår det ….

Ja, det var vackra och söta möss, både Edie och Henrietta. Och så himla roligt och spännande att ha en medlem här, som bor i USA!! Välkommen Pahness!
(Givetvis är även alla andra "nykomlingar" lika välkomna av mig!!!)

men guuuud vad snälla ni är, jag blir ju alldeles rörd ju
de är verkligen apsöta alla 3, och jag är så lycklig över att jag i all min ''musiga'' okunnighet faktiskt lyckades fånga mig en tiger..! de hade flera stycken där, men alla var hanar, utom en väldigt gravid hona (och lilla Maude förstås). mina 3 är väldigt otama dock, så just nu jobbar jag hårt med att de ska börja gilla mig (och det är inte svårt alls… att gilla mig alltså… för jag är jättesnäll… fråga Grodan eller Tomas…
)
Intygar ;-))
haha… om den dräktiga var en tiger gjorde du ett konstigt val… 

ja jäklar… jag kunde ju ha tjänat en schysst hacka genom att sedan skicka tigerbebisarna till er i Sverige. att jag inte tänkte på det…
… nä vänta nu… jag skulle ju inte föda upp möss ju; jag har nog med djur hemma (tycker min man) (som förvisso förra veckan ville införskaffa hund nr.4, men det är en helt annan historia det)
foto MalinE, från tråden färgfråga igen

MarieB's möss tycker jag fortfarande är helt fantastiska, särskilt de på första bilden. Sådana skulle jag sno hem direkt om det fanns.
//Lina
#34 Där jag jobbar har vi sådan svart med stor vid bläs, dock inte med den underbart gula färgen *drömmer* Detta är möss jag sent kommer glömma!
#38 Ååååh…. Så fin!!!

Åå! <3
Älskar mina stora små vänner..
#40 Vilken kul teckning! Lilla cinnamon satinen är bara för läcker, blir bara mer och mer förtjust i cinnamon för var dag.

Cinnamon är sjukt vackert!
Älskar mina stora små vänner..
Men shit så söta!!! *pussar hysteriskt på skärmen*
#40. Den här kullen är lite kul! Återigen något som "poppar upp".
Tjejen till höger påminner mig så otroligt mycket om "busmusen Brioche" som jag älskade så mycket. Har inte hennes gener i min avel, men hennes pappa var Figaro.
Dessa ungars mammas mormors morfar är Figaro, och här har han "slagit igenom" efter att ha "varit borta" lång tid och flera generationer. Jag väntade mig verkligen inte detta från denna kull. Men det är himla kul!
ja, de är så fint tecknade Figaros släktingar