Mus iFokus

Mus

Etiketterbeteendehälsaskötsel
Läst 616 ggr
Terato
0

Lilla Memla..

Min lilla Memla börjar se så hängig ut. Hon ser helt enkelt väldigt gammal ut tycker jag.. Hon är svag i bakbenen och allmänt seg.

Vad jag vet så ska hon vara mellan 1,5- 2 år så hon kanske sjunger på sista versen. Hennes mage har blivt jättestor och jag har känt på den och tycker mig känna knölar. :( Ska ta med henne på musträffen på lördag..

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Vattnadal
0

Du vet att du får hjälp om du behöver! *kram*

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Terato
0

Tack för att du finns, Elin! *krama*

teratos.r8or.se

Pimu
0

Hoppas de blir "bra" me lilla musisen .. *kramar om*

Terato
0

Ja, det hoppas jag med. Hon skulle ju bli jättegammal, hade jag bestämt! Fast jag har kikat till henne nu ikväll med och hon ser piggare ut. Har baddat ena ögat med koklösning och pysslat om och pussat.

teratos.r8or.se

Zamwyn
0

Vad tråkigt att höra… Hoppas hon kryar på sig än mer och lever ett bra tag till!

Terato
0

Ja, det hoppas jag med. Hon ser pigg ut idag iaf! Har preparerat med lax och nyttigheter och sett till att de har varma bon. Hon verkar himla känslig för förkylningar och sånt. Har ju fått hem två råttor och slarvat lite med karantänen där så det kanske hoppade bakterier på henne.

teratos.r8or.se

LomerielAurora
0

Najmen! Åh. :/ Hoppas det blir bättre snart, du får gärna uppdatera mig när du kan, Sara, eftersom jag sällan kikar in här.

Terato
0

Ja, men självklart!

Hon verkar pigg nu i alla fall. Men har en underlig känsla av att hon sakta är på väg utför. :(

teratos.r8or.se

Vattnadal
0

Tyvärr är det ju så det går för oss alla. Så oändligt mycket snabbare för mössen bara. Jag har själv nåpgra gamlingar. En av dem, min chinchilla ni träffade igår, kommer att få somna in rätt omgående…

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter