Djurpolis
Jag härmar de andra djursajterna och slänger upp denna länk, med frågan vill vi ha Djurpoliser i Sverige?
http://www.namninsamling.com/site/get.asp?Djurzoonen
Jag själv skulle mycket väl kunna tänka mig bli djurpolis! 

Absolut skulle det finnas djurpoliser!
Jag själv skulle dock inte kunna bli det, skulle inte stå ut att arbeta dag ut och in i så mycket lidande och plågeri.
Ja jag skrev på! Helt klart ska det finnas!
Jag förstår, men det måste ju ändå vara typ ett av de jobb då man känner sig behövd och verkligen gör nytta!

Har oxå skrivit på.
jag med

jag skrev oxå preicis på.. brukar kolla på animal planet och deras program om djurpolisen där och det behövs djurpoliser här oxå!!
// Nathalie

Ja framför allt ska dom vara kunniga - för dom som har hand om sånt idag är allt annat än kunniga i djur….. och det är skrämmande.
För det är just kunniga personer som behövs… o dom ska också vara till för att hjälpa personer som kanske handlar i okunskap. För det finns massor av det varianten också - tyvärr.

i usa har de haft djurpolis rätt länge. De är delvis de som gör det som ni ser på animal planet men de hjälper också till när t.ex hästar kommer lösa på vägar, tar hand om herrelösa djur, ser till att bönder och uppfödare följer alla regler etc. Jag tycker det är bra
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/

Jag välkomnar djurpoliser……absolut! Brukar oxå titta på Animal Planets djurpolisen.
Skriver på bums!
Kramarom!
Jag har skrivit på, tycker absolut det ska finnas. Tittar alltid på det på animal planet…
Jag skrev på! Tyvärr behövs det djurpoliser. Det bästa vore ju om de inte behövdes… Men för djurens skull, skulle det va bra med djurpoliser med ordentlig kunskap om djur!

Puttar upp för alla nykommlingar.

Hur skriver man på listan? Lite dum fråga kanske..
Det undrar jag med faktiskt. Det kanske inte går att skriva på längre? Eller är vi dumma? Haha.
/Anneli

På huvudsidan står det att namninsamlingen avslutades 1/7-2007 med nästan 5000 underskrifter..
De är en BRA siffra .. hoppas de blir av ..
Ja, väldigt bra!
/Anneli

Okej, hoppas vi får djurpoliser här i sverige också! Det behövs, när man ser hur vissa sköter (snarare inte sköter) sina djur!