morn morn 14/5
ser att elyria e vaken också… morn på rej

hm… jag skulle ändrat visarna… 
asch, hon han nog gå… nåja, desto mer kaffe till MIG!!!

God morrån på dig oxå Grodan.
Är vaken och ska sticka till jobbet om ca 50 minuter. Kan bara inte låta bli att vara här inne en stund innan man ska ila iväg.
morn muszimba, åh, vad kul å jobba… tjänar du bra?
jag har insett det värdefulla med att vara anställd och få lön än att arbeta ideellt och få… hm…
haha, jag är expert på att starta trådar där jag pratar me mig själv…
ska bygga färdigt råttburen idag… behöver bara hitta ett bra ställe att ta bort glassplitter där det inte är i vägen eller fara för tassar eller fötter… sedan hämta häftpistolen o så häfta på nätet…

Jag kan inte klaga alls på min lön när den kommer. Den är sååå mycket bättre än den som jag hade tidigare, då jag hade under vad man får från A-Kassan..

Måste juh säga att jag var tvungen att gå och äta lite smörgås och dricka lite Zoega´s kaffe.
Godmorgon Godmorgon :D Idag blir det rulltårta och godsaker för jag fyller hela 25 år :D
Tack raring :D
hihi
#9 Åh, grattis!!

Grattis Thiah! Idag har jag studiedag från skolan men det är bara bra för då hinner jag packa ifred, ska till Kreta inatt :) Har sån resfeber! Och hur ska jag klara mig utan iFokus? Kommer sakna min katt och mina möss något otroligt! Men min kompis ska passa mössen så jag vet att dom har det bra! :) Vad tidigt ni är vakna Grodan och Muszimba! Jag vaknade 9.30 idag
..

Grattis Thiah, hoppas att du får en bra dag idag..)
Och morning morning på er alla, det var värst vad vissa är uppe tidigt,,=)
Nu ska i alla fall jag hoppa in i duschen & sedan skall jag ut med hunden, det så skönt med en hund som gillar långa sovmornar..
#15 Åh, visst är det! Min springertik sov jättelänge på morgnarna redan som unghund, till skillnad från otålighetsnissen jag har nu. 

#16, Ja men varghundar med sina jätteblåsor lära ju ut & tömma den ibland
, så var Bruno också, han ville inte alls sova nå längre på mornarna. Benji är ju rena drömhunden på det viset.. Tänk när våran Bruno hade kennelhosta, då gick han på både antibiotika & kortison, väldigt urindrivande så där fick man springa ut med honom ofta, för en varghund kissar ju inte så lite heller. Men dom gånger som vi inte han då gick Bruno och ställde sig i duschkarbinen inne på toa & kissade mot golvbrunnen, så dom är ju himla smarta=)
Fast nu börjar det bli dax att gå ut med Benji,´fast dagens väder ser inte allt för kul ut..
God… eftermiddag!
Och grattis Thiah! :)
Jag har precis varit ute med dagbarnet, en rhodesian ridgebacktik. Men det regnar och det HATAR hon. Skeptisk promenad till närmsta gräsmatta, kissa fort som sjutton och springa in igen är det som gäller idag. Jag som gillar att promenera i regnet…
/Anneli
Tack alla vänner :D

#3 - Hehe. Ja, jag hann inte se denna tråd innan jag lämnade datorn och ilade vidare till dagens sysslor. Och nu är det snart dags för en tur på hästryggen.
Grattis Thia! Minns när jag fyllde 25. Det gör min moster också. Hon brukar påminna mig om när hon och min mamma skulle överraska mig på morgonen och gå in köksvägen. De höll på att gå in till grannen. Men nyckeln passade inte…