Musprylar bortskänkes
Jag har sorterat musprylar och fått ihop en kasse med grejer som vi förmodligen inte kommer att använda. Eftersom jag har så svårt att slänga saker tänkte jag kolla om nån här vill ha grejerna.
Om nån är intresserad så kan jag ta med dem när jag ska till Uppsala onsdag 28 maj. Byter tåg i Stockholm så där kan jag också lämna kassen.

Funkar det att posta dom? Jag gillade det där trähuset. Men det kanske väger en massa?
hihi… en blå undulatvagn… 

# 1 - Jag har bestämt mig för att inte skicka några av de prylar som jag säljer eller skänker bort just nu. Det är så mycket jag vill bli av med (hu vad vi samlat på oss de fyra år vi bott i den här lägenheten…) och tiden räcker inte till för att hålla på med paket och portotabeller och sånt. Röjer för fullt på vinden…
Men enstaka grejer kan jag spara och leverera nån annan gång. Hoppas kunna åka på träffen i Nässjö i sommar och utställningen i augusti.
#2 - Aha, var den till undulater? Tror den följde med nån av de begagnade burarna vi köpt. Men våra undulatkillar är nog inte roade av den.

#3 ok, du ska inte till träffen i sthlm? Det var ju lite synd att du inte vill skicka men jag förstår dig, det blir kanske lite väl mycket.

Nej, träffen 6 juni hinner vi nog inte med.

Ok. som sagt, synd… för huset var fint.
#5 men men men… 
hm… vad är det för majskolvsgrej där?