RIP Gissmus
Min älskade siames pojke Morakullan's Gissmus lämnade denna jorden idag. 
Jag har ingen aning om vad som hänt, han låg död i buren, han låg i en sovställning så förhoppningsvis har han bara somnat in. Igår när jag hade honom ute så var han jätte pigg och sprang runt i min säng och skulle busa, så det hände verkligen PANG bara. Jag är fortfarande chockad, det var jag inte beredd på direkt.
Han blev 1 år, 6 månader och 8 dagar gammal.
Han är oerhört saknad här hemma, både av mig och de flesta av mina kompisar som fick träffa honom!

Nämen vad tråkigt…. :( Jag brukar inte gilla engelska, men har kikat på bilder av just honom förut och tyckt han var så fin. *kram*

Men fy vad tråkigt, jag förstår att du blev chockad.
Kram på dig från Anneth

#6 Ja han var verkligen jätte fin och jag är så glad och stolt över att fått lära känna den lilla älsklingen.
#7 Tack så mycket!
Han blev äldst i kullen! Visst blev han far till en kull hos dig?
Hans mor och far blev inte heller gamla. Det är något vi får jobba på. Livslängden på våra importerade stortypade möss.

Gud så tråkigt med en så fin kille.

Ojdå, blev han äldst i kullen? Det var ju inte dåligt.
Nej han fick tyvärr aldrig någon kull, han satt ihop med en hona jätte länge ända tills hon dog. Sen upptäckte jag ohyra på honom och han sattes därför separat i mitt rum. Hade precis fått honom ohyre-fri och hade tänkt att sätta ihop honom med en tjej. Men det hann jag tyvärr aldrig.

Beklagar.
Jag hade en av Gissmus systrar - Gismora. Avlivade henne i februari, på grund av tumör. Men hon hann få en kull med två hannar och en hona.
#11 ajdå, man måste skynda sig med de engelsktypade…
#12 ja, de är jättefina…
avlade inte vidare på någon ur kullarna mellan Erasmus och Zonnenbluem, tyckte inte de hade det temperamentet jag ville och Erasmus överlevde alla siamesesöner som bodde här… Däremot andra Erasmus-avkommor har jag.

Hade gärna velat ha ett halvsyskon till Gissmus. Älskade verkligen hans temperament och hur han var utanför buren. Gissmus var faktiskt den enda mus som jag haft som har varit "rumsren", han kissade aldrig när han var ute, ibland kunde han lämna en liten plutt efter sig, men då endast om han varit ute jätte länge.