Mus Chat
Jag har startat en Mus Chatt!
Språk: Svenska & Engelska!
<<< adress borttagen >>>
men om inga engelska är där kan vi prata schweeedisch? oki! kom å titta de la jättefint där ju
sen kan vi bestämma tid när vi ska träffas där… 
Jag har varit där innen en sväng. Fin faktiskt =)
Funkade den för dig? Den verkar inte fungera för alla
Funker icke…
muää 

den funkar för mig :)
fasiken så trist, jag ska höra med support - för jag gillar den där väldigt mycket… hittade en annan också men den var lite för avancerad… inte så kul om det inte bara är att skriva o klicka iväg…

Vore ju kuuuul 
Jo den funkade jättebra här =)
för mig funkar den ibland, men jag blev så glad att jag kunde få bort all reklam, lägga in egna banners och ändra bakgrundsfärg…
men så är det väl med gratisgrejer… de funkar inte alltid
vore kul om vi kunde hitta en chatt som funkar för oss alla här på mus-ifokus, men även för resten av världen… alla kan vi ju engelska… och eg är det så himla få människor som pysslar med möss så det kan vara kul att mötas på nätet oavsett vart i världen man befinner sig… så resonerar jag i a f
- <<< adress bortttagen >>>
1 är den jag gillar bäst, utan reklam och snygg
2 funkar bra för de flesta
3 funkar bra för de flesta

2 å 3 funkar för mej…
ska vi ses på 2an då?

on my way
Jeg kommer ikke inn noen plass
nä, jag vet… fast parachat har fungerat hela tiden, fungerar inte den?
det är ett helsikke att hitta en chat som ligger på nätet och som fungerar ordentligt… bäst är ju att ha en egen (på sin egen hemsida)
jag hittade en annan igår, chatzy, men får inte den att fungera heller…
så vi får köra msn så länge… visst kan man väl chatta flera på msn i ett rum eller?
jag måste nog gå in och radera alla gamla chat-adresser så att folk inte går in på dem och provar, eller?