Äntligen kom musboken
Jag läste att flera rek boken Mice A Complete Pet Owner's Manual och beställde den via amazon.com. Hittade den som begagnat ex i fint skick för 1$ + porto till Sverige, från ett företag.
Beställde 25/5 och boken kom till slut 29/7. Gissa om jag trodde att jag blivit blåst på konfekten 
Men det kan alltså ta "lite" tid att få hem saker från andra sidan ett stort hav. Så för dem med tålamod kan jag rekommendera att handla från USA. Det blev billigt i pengar.
Bra bok förresten!
Två månader alltså… haha
Vad gick det på totalt i SKR?
Och hur betalade du till USA?
Minns inte exakt summa (det var så länge sen jag betalade…) men ca 70-80 SEK
Jag använder alltid bankkort vid beställningar i USA.
Går valutaväxlingen automatiskt då? kostar det inte extra?

Oftast så betalar men genom tex Paypal - o nej det kostar då inget extra.

Jag har skickat efter massa böcker från USA och tagit dom med båtfrakt då dom är tunga o flygfrakt blir så dyrt… och då har jag kommit över böcker för en bråkdel av vad dom kostar här. En del stora tunga böcker. Om hundar (malteser o afghanhund)
och båtfrakten tar ca 6-8 veckor ibland kortare tid ibland kan det ta längre tid *ler*
åh, jag vill också… gah, fast jag har inget kort, skulle bara få kronofogden på mig då… det är så lätt att beställa skräp från nätet…

Japp stämmer *ler* men det är det bästa sättet att betala dit över… utan att det ska på en massa avgifter…
oki… jag får väl låna någons kort då… *fniss*
Du kan få låna bibliotekskortet jag hade då jag bodde i Tierps kommun. *S*
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
haha… näe, bankkort skare ju va…