Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 361 ggr
Vattnadal
0

Aj aj aj!

Tycker lite synd o  mig nu. Skulle hugga tag i Rakshas rumpa för att hindra henne från att skälla ut en stackars granbne idag. Lyckades bryta pekfingernageln, inte bara lite, utan nästan halva, och den pekade rakt upp, och sen började det blöda rejält under den.

Slutade göra ont efter ett tag, till jag glömde bort mig och åt popcorn, och fick salt under nageln. OJ vad det bultar nu!

Trösten är att imorrn åker jag till leksand, så goptt som allt är packat. Måste bara ta hand om djuren ordentligt, så det blir lätt för maken att hålla koll till jag är hemma igen, sent på söndag!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Anett Lindbom
0

Fy vad ont, jag kan riktigt känna det ända hit..=)

Vattnadal
0

Det hade ju gått över, till det där sabla saltet!

Nej, godnatt på er nu. Jag ska sova nu, och kommer att glatt slutta ur sängen imorrn. Har längtat så sjukt till leksand, att det bubblar i magen nu!

MVH Elin

Grodan
0

bläääääääh usch å aj faaaaaaan

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Vattnadal
0

Jag kunde knappt somna för det bultade av varje pulsslag. Kändes som på tecknad film när de klämmer en tumme eller så!

Allt bara för att jag åt popcorn med fel hand!

Idag är det bättre, och jag är i leksand på eftermiddagen! Dessutom har jag sån tur att jag och lillasyster har blivit tilldelade att åka till gamla släktgården och hämta ved. Har inte varit där på läääänge, och det ska bli så mysigt att träffa farmors bror och hans fru igen!

MVH Elin

Zamwyn
0

Åh fy sjutton…. Sånt gör så in norden ont… *tycker mkt synd om*

Låter som om det är helmysigt i Dalarna iaf!! :)