Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 641 ggr
Anett Lindbom
0

Hallååååå!!

Vart är alla nu ikväll, sitter ni framför tv:n eller är ni ute och roar er?? Det är ju så tomt här på mus iFokus nu ikväll..

Jag har Tv:n på men sitter ändå vid datorn och letar efter ngt kul…=)

Zamwyn
0

Jag pluttar med hamsterbebisar och leker med vovven och har absolut noll socialt liv. *s* Spelar lite Airport Mania också, och sen ska jag kika på "Var fan är mitt band" på SVT Play.

Pimu
0

Sitter oxå här .. samtidigt jag snurrar runt på andra sidor .. *ler*

[Thiah]
0

Vaknade just från en powernap (erm… jo en sådan dära 1 timme lång…. ;) ) Nu tar jag en kall öl och spelar dataspel och väntar på att sömnen skakomma tillbaka

SwilMer
0

Sitter och läser olika Artiklar här på mus iFokus. Och letar lite info om Extreme Dilution på olika sidor.Glad

Mvh Stefhanie
Björnbackens Kaniner
www.bjornbackenskaniner.weebly.com

Mymlan
0

Sitter här och nästan somnar.. Men inväntar på håret ska torka duschad är man, men inte vart man nå piggare för det *suck*. Fixat blötmat åt rådisarna..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Anett Lindbom
0

Ja det börjar bli dax att gå nanna snart känner jag, nu sitter jag bara och gäspar här..=)

[Thiah]
0

Jag hade turen att slå på teven och se att de var svenskar mot kanadensare på teven :D med svensk kommentator.. nu blir jag ju uppe tills 3 :D

Muszimba
0

Jag käkade god middag, tittade på TV och sedan fixade till sängen då jag tvättade igåd morse.

Anett Lindbom
0

Är det lika dött här idag också, vart är alla mus-människor, ute kan ni ju inte vara för där är det ju rena vintern nästan, med snö, kyla & blåst. Eller har ni bara tagit ledigt från datorn?

Jag har i alla fall städat burar idag, både fågelburar & musburar, och jag har varit ute och plockat lite mat åt mössen & fåglarna, jag plockade lite blad från en rönn.

Jag har även gått igenom musungarna, igen, och idag var det massor med hanar, igår var dom bara några stycken..=) Kan musungar göra könsbyten eller driver dom bara med mig dom små busarna, allt för att jäklas med mig & för att ge mig massor med huvudbry..

Vad har jag gjort mer idag, ja inte så mycket, jag bytte vatten i mina akvarier igår så det är fixat för den här gången.

Jo jag har pysslat lite med mina Saintpaulior, jag fick hem några nya sådana nu i veckan och nästa vecka kommer det några till. Saintpauliorna har jag precis börjat med efter att ha haft en svacka(=massor av blomhungriga katter) i flera år, men nu så är katterna bara tre stycken här hemma och dom börjar bli gamla så nu passar jag på med nya Saintpaulior.,

Jag ska snart gå och kika på musungarna igen, dom är ju så himla söta..Kyss

Zamwyn
0

Ja, hemskans väder är det. Måste strax ut med vovven, usch och fy och blä… Gör inget särskilt idag, tar det lugnt. Dricker alldeles för mycket kaffe som vanligt. Har iaf aldrig förstoppning. *s* Går in och kikar på mitt senaste tillskott ibland; en liten kinesisk dvärghamster vid namn Palle. Han sitter i en bur inne i badrummet, tills jag är säker på att han inte kan ta sig ur den. Har ju kissar som annars skulle nappa tag i honom om han kom ut.

Grodan
0

enligt mig har mus-ifokus varit rätt avslaget en längre tid,f ör att livas upp lite när amaira hoppar in å skriver lite… f ör att lugna ner sig sedan igen… antar att det finns många andra sidor att vara på… själv är jag också rätt inaktiv

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Grodan
0

ah, kom på… lothus1 har inte varit här på ett tag… kanske därför sajten döddit litt?

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Zamwyn
0

När vi ändå är inne på forumsaktivitet, hur "babblig" får man vara, Grodan? Såg att det finns mycket mustrådar under Fikarummet, så jag antar att det inte är ngn renodlad OT-kategori?

[Thiah]
0

Vad betyder egentligen det dära ot??

Zamwyn
0

#14 Off Topic, dvs ngt som inte har med forumets tema (i det här fallet möss) att göra. :)

[Thiah]
0

AAha :D danke

Vattnadal
0

Jag har haft värsta sortens vecka för mig, jobbar ons-lö. Då tar kroppen stryk, jag blir trött som attans och knaprar piller för att orka. Har inte rört datorn sen fredag morgon. Sov till tjugo i elva idag! Fast det var nog mest för att vi hade en magsjuk hund (inte min, så jag behövde inte gå upp, mer än för att skura ren en hundsäng).

Nu stjäl jag mig en stund här, fast jag borde göra lite nytta. Ska ut och plocka mums åt ödlor, snäckor och möss i trädgården och sanera huset på hundhår idag. Karparna hävdar att de måste få vattnet bytt och jag ska försöka byta i saltburkarna oxå. Kanske kan jag muta Krister att hjälpa mig hotta upp belysningen i piccot oxå!

Imorrn ska jag städa några hanburar, idag ska jag mest mysa med musarna!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

GucciDior
0

Jag har inte varit inne, kom hem från en underbar vecka på Kreta inatt. Saknade iFokus, mössen och katten hur mycket som helst! Min kompis som passade mössen vill inte lämna ifrån sig dom idag, tror att hon har blivit utsatt för en av dom berömda "musflörtarna" ! Förstår att hon inte vill ge tillbaka dom, möss är ju föör underbara! Jag kommer gosa med mina möss så mkt nu att dom kommer vara nakenmöss sen! :)