Ny länk
lite dyrt kanske, men väldigt sött att det är möss! 

Åhhh så söta … vill ha 
äss, inget å ha ju… men söta å titta på på nätet 
finna inspiriation till å göra egna… eller göra ecards… å jag älskar elektroniska vykort…

Jag med… dom är söta o roliga…
men kan ta dom som små tavlor på väggen som ett collage *ler*

inga probs… små ballonger med helium i, knyta fast i mussvansar… men ni kommer att bli arga på mig…

Ja men så söta bilder *ler*
Antagligen blir dom arga på mig också… som kom med ideen…
åh, jag har då massor… men det är svårt att förverkliga alla i brist på bra kamera och ordentlig fotolampa etc. men å andra sidan är jag inte så intresserad att jag skulle plugga fotografering heller… jag vill bara fotografera mina möss lite sött…
bilder som är för proffsiga tycker jag säger så lite… jag gillar charm och personlighet - inte alltid skärpa och ljus, men oftast ett par tydliga musögon… äääälskar musögon
tänk detta lilla söta djur som jag kan se i ögonen och få KONTAKT med!!! det kan inte konkurrera med något annat djur! möss är bara så underbara!

Jag tycker också om ögonen … men tycker om öronen också dom är ju så söta… o tassarna näpna små … men mest gillar jag svansen *ler* bara att titta på hur dom använder den … ja fanns det något kvar nu som jag inte gillade??? Nepp hela musen…
Jag gillar alla olika typer av bilder - alla kan ha något visst… proffsiga, charmiga till o med suddiga kan ge något…