Mysflock!
Måste bara skriva av mig.
Min flock trivs såå bra ihop! Och de har allihopa blivit väldigt goa mot mig också. När jag har dem ute så röjer de runt och när de ser mig så springer de fram till mina händer och lägger sig ner i dem för att få kel! <3 Så har ingen mus gjort för mig förut och nu gör helt plötsligt allihopa det! Det började lite med att Memla gjorde så. Sen följde alla efter! Hade syrran här igår och då gjorde de så med henne med! :)
Zoomusen Memla som var så nervös och spattig när hon kom hit har verkligen blivit gudomligt härlig och har ett jättebra inflytande på min flock.
Dock är hon nu antagligen närmare 2 år och det känns ju lite trist att hon kanske inte kommer att hänga med så länge till. Men än så länge verkar hon pigg och glad så vi får hoppas på att hon blir en jättegammal mus.
Jag tror för övrigt att det är bra att ha en liten äldre hona i en flock som kan styra upp lite bland ungdomarna! Mina andra tre är alla under året.
Älskar mina stora små vänner..

jag är kanske lite efter men åh vad mysigt det låter! :D måste träffa dej igen nån gång sara! Och då kanske det blir lite kel med möss å råttor också..? (a)
Aww va glad jag blir av att läsa det. Min ena tjej har börjat uppvisa det där beteendet och man blir ju såååå glad

Ja verkligen, Bim! Det vore superskoj! Jag funderar faktiskt på att anordna träff hemma hos mig i sommar! Blir antagligen på råttsidan då eftersom det är så svårt att få ihop musmänniskorna. Men funderar på att ha öppet för både möss och råttor.

#3 yay! ;D Jättetoppen jue!! DDÅ kommer jag! Ha för både möss å råttor, jättebra träff!

Ja, det är ju rätt många som har både och också eller har dn ena sorten men är nyfiken på den andra! Så det tror jag blir kul!

#5 joo, så kul det kan bli! x)