mina grannar snarkar!!!
Det är så tunna väggar hos mig att jag nu hör grannarna snarka. Det är två grannar, en på varje sida… jäij
- Redigerat 2020-10-16 16:23 av Grodan

Usch… Jag har bara hört och sett en av mina grannar.
Sova med öronproppar inatt då?
nä urk för öronpropps
hur kan man undvika att se sina grannar?
här har vi väldigt bra grannsämja, vi har ju möten å små partyn å grejs…

Flyttade hit 1:a januari så jag har fortfarande lite dålig koll på området och folket.
Har mer koll på de som bor i huset mitt emot. Dem ser jag iaf när de är ute på sina uteplatser.

Men Grodan, du måste förekomma dem! Gå och lägg dig före dem och snarka ännu högre så att de håller sig vakna och tysta… ;)
Vi hör bara våra grannar när vi är i badrummet, och det är ju sällan man försöker sova eller koncentrera sig på något där inne. Det är främst deras TV, men även det där plonk-ljudet som hörs när man får meddelanden på MSN…

Ja så länge man slipper höra när grannarna nuppar så är det lugnt. För många år sedan bodde vi granne med ett par som kunde föra ett jäkla liv på nätterna, inte så kul när man själv vill sova..
Här där jag bor nu hör man inte så himla mycket, mer än när dom har sina jobbiga fyllefester eller som när den ena grannen höjer på radion tidigt på morgonen för att lyssna på dansbandsmusik eller när ngn jodlar på radion, och jag som hatar dansbandsmusik,,

Vi har rätt tyst. Inga grannar haf fester vi inte är med på, bara det eviga (till nyår) suset och bruset från fabriken, och nån moppe som åker förbi.
Snart kommer vi bara att störas av fågelsång, brölande älgar och brummande björnar!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

ge dem varsin guldhamster så kommer de vara vakna typ jämt o.O
Jag hör när mina grannar nyser eller tittar på tv4 nyhetsmorgon om morgnarna.
/Anneli
#4 haha, men jag snarkar ju inte
#7 ha! vilken mardröm…