OT, Min Solveig..
GIC S*Tassajara's Sol NFO a09Född: 1996-11-10, Gick bort: 2008-11-10 
Min lilla söta Prinsessa Solveig finns inte längre, Hon har varit dålig en tid så jag beslutade att låta henne få somna in, Ett mycket svårt beslut för Solveig har betytt väldigt mycket för mig dom här åren som jag fick ha henne hos mig. Solveig var en bestämd dam med stor värdighet och integritet som visste vad hon ville, hon var en äkta Järnlady, en lady som lämnade ett stort tomrum efter sig. 
Jag saknar dig min lilla snutta, Solveig du var mitt hjärta, en del av mitt liv, jag hoppas att vi ses igen så småningom..
Solveig, Sov Gott min bästa vän..

Jag har ju skrivit fel datum här ovan då när min lilla Solveig fick somna in, Det rätta datumet är 2008-05-29.
tja, hon var ju faktiskt rätt så söt… trots att hon var en KATT!!!
Så fin hon är (var). Beklagar sorgen (och förstår den). Det är något speciellt med en nära relation till en katt *vet*
Sov gott, fina Solveig.
Vad tråkigt… Så fin hon var, lilla Solveig, och nog ett av de fränaste namn på en katt jag hört hade hon! Stor tröstkram till matte!

Vad synd! Förstår hur det känns, min katt på 9,5 år fick somna in för ca 1,5 år sen. Det är svårt att förlora en vän!
Min Street Tigers Cypress Född: 981018 måste jag snart in för ta bort. En röd vacker Norsk Skogkatt..
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you