Godnatt!
Har haft en lång dag, började med att hälsa på bilprovningen som gav mig prickfritt protokoll på bilen. Sen gick vi i en park och tränade hundmöten, jag, Raksha och Vidar. Innan vi åkte hem bokade vi service på bilen och handlade blommor. Hemma planterade vi blommor och åt lunch. Sen åkte vi till banken och såg till att fixa handpenning på huset. Efter det städade jag de burar jag inte orkade igår. Sen åt vi mumsig middag (rotmos) och röjde mer i kallskrubben. Jag klarade av att kasta massor, är så stolt över mig själv. När jag sen trodde att vi kunde göra kväll, ringde mäklaren som ska sälja vårt hus. Hon kommer efter 17 imorrn, så då var det bara att sätta fart igen. Dammsuga, skura och feja, fast inte mer än det allra nödigaste.Nu ska jag bära ut den tomma fågelburen till uthuset och det sista skräpet till Kristers bil, så att det kommer till återvonningen imorrn.
Innan jag somnar ska jag dock slänga ihop en äggmacka till hungriga magen och skölja av mig i duschen. Är så trött att jag ser i kors, och längtar till imorrn!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
Ah, ja det lät verkligen som en lång dag! Godnatt och sov så gott. Ses i morgon! :)
Wow va mycket du orkar/hinner med på en dag…Jag har det väldigt slappt på jobbet vilket gör att jag är så trött varje kväll…Sambon sa att flickornas bur började lukta så är nog dax för den…. men det får bli imorgon….suck va lat man är :D