Mus iFokus

Mus

Etiketterföreningutställningträff
Läst 680 ggr
Vattnadal
0

HUURRRAAAAA!

Fick HM i postlådan idag! Kunde inte hålla mig, så jag läste en del på en gång. Resten ska jag spara till lunchen! Ser fram emot Grodan och Zamwyns Artiklar!

Tyvärr vet jag ju att det är rätt få medlemmar nu, så alla ni stackare här inne, som älskar möss och inte är medlemmar i Svemus. Tänk vad glada ni hade kunnat vara, om ni hade varit medlem i Svemus och fått husmusen idag, precis som jag! 

kram på er

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Muszimba
0

Jag och sambon fick våra HM idag oxå. Jag kollade igenom min lite raskt under lunchätandet, men sparar det mesta till senare.

Anett Lindbom
0

Min post har ju inte ens kommit än, eller så fick jag ingen post idag. Men posten brukar vara lite, (eller mycket) sena nu så här i  semestertiderna så jag ger inte upp hoppet ännu för jag kan ju få HM jag också idag..

Vattnadal
0

Annars kommer den säkert imorrn!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

AndreasS
0

Ock lilla jag ska göra det bästa för att nästa nr kommer bli minst lika spännande, fast det är ju ni medlemmarna som gör det intressanta. Sen när jag fått allt som ska in i nästa nr så plittrar jag in det i Ms Publisher och vips så är det nya nr av husmusen klart för tryck =)

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Grodan
0

aj, skrev precis en likadan tråd nyss… innan jag hittade den.

jäkligt duktigt av Annelie att lyckas få iväg HM så fort!

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️