Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 642 ggr
Grodan
0

midsommarmat?

antar att ni ska mumsa o vräka i er massa mat nu i midsommar - musfolk äter väldigt mycket har jag märkt… hehe… mycket och ofta

nå vad blir det?

här blir det nog lax, massa smöööööööööööör o jordgubbar me grädde… o sen några bra deckare - inget direkt firande alltså!

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Anett Lindbom
0

Ja här blir det inget märkvärdigt alls, jag köper nog lite jordgubbar och glass i alla fall, kanske ägg och matjesill också.

[Thiah]
0

Här blir det grillade kabanassos (eller vad dom nu heter /stavas) och dom har en som är super super god med bacon smak. MUMS!

SEdna blir det revbensspjäll.. yey

AndreasS
0

Här blir det 3 sorters sill, fäskpotatis, matjessill, ägghalvor, gräddfil, hackadlök, gräslök m.m och inte att förglömma en iskall nubbe och några kalla pilsner. Firar gör vi i mor och styvfars stuga belägen vid Svartån i Västerås.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Muszimba
0

Vet inte vad det blir. måste jobba natt imorgon, 19:00-9:00.LedsenFot i munnnen Vill bara sjukskriva mig då jag har gräsligt ont i min vänstra hälsena och migränaktig spänningshuvudvärk.

Elyria
0

Ungarna ska till sin far och grilla ikväll (jag stannar hemma och packar). Om de inte kommer hem så sent så bir det nog frukt, ost, chips och Herrljunga päroncider här innan sängdags.

Vattnadal
0

Lax, minst 3 sorter, lite abborre, massor av ägg, en del färskpotatis och vin till!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

siiimone
0

Grillat kött i all ära musfolket

Terato
0

Jag åt världens godaste honungsmarinerade flintastek! MUMS! :)

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

hellokitty1
0

jag var i kina igår och åt hund Skrattande

repekka94
0

#9 trollar passa er D

Grodan
0

#9 jag mumsa också lite på min hund igår… Skrattande

hellokitty1
0

#11 å vad har du för ras? :)
jag har med hundar :)
fast åt inte dom, det var på en resturang i kina :S

Grodan
0

#12 en hotdog… hehe Räcka ut tungan

Terato
0

Hahahah!

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Grodan
0

hihi

Tikkatikkatini
0

Jag åt en färdig lasange med pizza sallad på midsommar ja.  ;) Åkte sen upp till mina föräldrar och grillade med dem. De hade ätit sill å potatis och sånt där lite tidgare under dagen.. =) Å jag tycker inte det är speciellt gott så. =)

Men det blev en bra midsommar ändå tycker jag.

Anett Lindbom
0

Jag & min dotter delade på en vanlig enkel smörgåstårta, sån där som man kan köpa färdig på ICA, och så drack vi lite alkoholfri cider till.=)

[Thiah]
0

Vi grillade korvar ochg revbenspjällpå en offentlig grillplats. Värmde sedan vit chokladfondue i elden och doppade jordgubbar där i. =D

Den grillplatsen har tak och ved och är supermysigt i skogen vid en flod. Området heter Sommaröarna och är ett typiskt rikemans- landställe-nära staden-område. Det regnade hysteriskt mycket och alla var dygnsura innan vi kom dit men det var varmt och trevligt när elden var igång. Sambon sa  när vi alla sprang i regnet med alla våra väskor att "det är så här minnen skapas" och det stämmer ju. Nog skrattade vi en hel del åt vår misär.

ostbiten
0

vi åkte i torsdags till ett ställe här i finland som heter kangasniemi. min mans mor&far hade hyrt en alldeles underbar stuga vid en sjöstrand.riktigt härlig, med brygga och allt! egen kanot och roddbåt.. och vi hade vackert väder hela tiden!
till mat hade vi: potatis, fetasallad, gravad lax, sill, grillade kycklingfiléer och grillat kött! till efterrätt var det pannkakor med vaniljglass och jordgubbssylt.