PANIK HJÄLP!
hej! min mus har krypit in i en colaflaska, en sån mellan. fråga mej inte hur. men snälla hur ska jag få ut han?
han är rätt liten men kommer endå inte ut :(
fort svara han ser jätte rädd ut o piper!!!!!!!!
piper också… haha
Extrem troll varning hon påstår att hon har 1 mus 3 illrar 1 kanin undurlatuppfödning råttor och allt har hon f¨ått på samma kväll från sinn granne

Hon avslutade visst sitt konto… Hehe.. trollis!!
Vad menas med troll?

Troll menas med att de på ett ungefär lägger upp trådar och inlägg som de inte riktigt menar något med.
För övrigt så brukar ju möss komma igenom håligheter bara deras huvuden kommer igenom. (såvitt de inte är feta försås…) så om en mus krupit in i en flaska borde den rimligtvis kunna ta sig lika lätt åt andra hållet, för hålet har väl inte krympt?
Tänker bara logiskt…

Nej precis! Hade jag haft en mus som krypit in i en flaska skulle jag placera flaskan i buren tills musen självmant gick ut.
Älskar mina stora små vänner..

Samma här! :)
Fast tänk på Emil och soppterrinen, vill det sig illa blir det till att fara till Mariannelund med muslingen. Tror de engelska löper störst risk. 
Eller någon här som hade en mus som fått in huvudet genom hålet i botten på blomkrukan hon hade i buren. Musen satt sedan
fast. Fast det är nog en annan sak, för där tog väl öronen emot när den skulle backa…

Ja precis. I en flaska är det ju halt och liksom inte något "stop".
Älskar mina stora små vänner..