Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 502 ggr
hellokitty1
0

PANIK HJÄLP!

hej! min mus har krypit in i en colaflaska, en sån mellan. fråga mej inte hur. men snälla hur ska jag få ut han? Gråter han är rätt liten men kommer endå inte ut :(

hellokitty1
0

fort svara han ser jätte rädd ut o piper!!!!!!!!

Grodan
0

piper också… haha

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

repekka94
0

Extrem troll varning hon påstår att hon har 1 mus 3 illrar 1 kanin undurlatuppfödning råttor och allt har hon f¨ått på samma kväll från sinn granne

Mezzzanina
0

Troll varning.Kolla hennes inlägg….Hon finns även med på iller iFokus,råttor iFokus ochkaniner iFokus ikväll.

Men själv tycker jag det är lite charmigt med troll!

Tikkatikkatini
0

Hon avslutade visst sitt konto… Hehe.. trollis!!

[Thiah]
0

Vad menas med troll?

Muszimba
0

Troll menas med att de på ett ungefär lägger upp trådar och inlägg som de inte riktigt menar något med.

Liz85
0

För övrigt så brukar ju möss komma igenom håligheter bara deras huvuden kommer igenom. (såvitt de inte är feta försås…) så om en mus krupit in i en flaska borde den rimligtvis kunna ta sig lika lätt åt andra hållet, för hålet har väl inte krympt?

Tänker bara logiskt…

Terato
0

Nej precis! Hade jag haft en mus som krypit in i en flaska skulle jag placera flaskan i buren tills musen självmant gick ut.

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Fairytail
0

Samma här! :)

Zamwyn
0

Fast tänk på Emil och soppterrinen, vill det sig illa blir det till att fara till Mariannelund med muslingen. Tror de engelska löper störst risk. Räcka ut tungan

amaira
0

Eller någon här som hade en mus som fått in huvudet genom hålet i botten på blomkrukan hon hade i buren. Musen satt sedan Förvånad fast. Fast det är nog en annan sak, för där tog väl öronen emot när den skulle backa…

Terato
0

Ja precis. I en flaska är det ju halt och liksom inte något "stop".

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se