Tyson 2 år

Grattis grattis till en söt raring =)

Grattis på födelsedagen snygga Tyson..=)

Lilla muuuusen!!
Så sööt!

Grattis i förskott! Föresten, vad har Tyson för färg?
Grattis!

Gah vilken sötnos! Grattis på tvåårsdagen, Tyson!
Älskar mina stora små vänner..

#9 - Tyson är blå agouti bandad och astrex.
Nämen! Vilken FIIIIIIIIIIIN mus… hihi
han var världens sötaste musbebb…
har du kvar några av hans avkommor?

Papirmus som bebb hos mig

Den bilden är så jättefin.
I drickakullen behöll vi en. Han dog oförklarligt väldigt ung. Har fått rapport om att minst två av de andra fem också dött. En oturskull…
Z-kullen var två flickor och de bor kvar här - en svartögd vit och en champagne. Vackra goa Zelda fick tre ungar för ett tag sen. Två var ätna på när jag hittade dem och den tredje var spårlöst borta nästa dag. Bir inga mer ungar där.

Grattis sötmus!
#14 Jo, det var väl inte helt friskt där. Många av mina importer har inte varit så säkra kort… Men skulle ändå vara skoj att få en ättling tillbaka.

#14 - Hade varit roligt om jag haft nån ättling att erbjuda, men det bidde inte så…
asch så tråk… men gubben lever ju än… har du ingen tjusig brud till honom?

Vi har flickbrist. Nästa tjej som ska paras är svarta Marimekko och hon ska få träffa en siameskille. Finns inget annat lämpligt här.
Dessutom är han ganska risig nu, gubben…

Tyson dog i natt…
Han blev snabbt väldigt risig och de två senaste dagarna har han inte orkat upp på sin hylla utan mest legat i huset. Han har varit ute och gått i buren i natt för jag hittade honom död med kroppen i huset och svansen utanför och så låg han inte när jag pratade med honom igår kväll.
Så han blev inte riktigt 2 år - men nästan.
Nämen gammelgubben då… Beklagar sorgen, och vila i frid Tyson.
Ahmen, dumma mus… bara dö sådär…