Mus iFokus

Mus

Etikettfotografier
Läst 605 ggr
Elyria
0

Fyra små svarta

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte presentera vår senaste kull C-kullen.

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=6b2b693a-7b67-45a4-92cb-bf4165ab4bb9&Filename=C2_3 veckor.jpg)

[Thiah]
0

ohhhhhhhh =D

Elyria
0

Jag hade gett upp hoppet om att Sirikit var dräktig när jag plötsligt hittade de små. Det var den 10 juni och då var de nog runt en vecka gamla.

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=adb0c0fc-ac40-4346-b371-e1243e418ae7&Filename=C2_en vecka.jpg)

Här har jag nyss hittat dem…

Elyria
0

Mamma är Sirikit. Hon är född hos oss. e. Dynamimaus Your Dreams, u. Morakullans Gismora.

Pappa är Morakullans Zockermus. e. Valhallan Dark Chest of Wonders, u. Morakullans Villburetta.

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=9158376b-bd16-4cc1-889b-240e21345c68&Filename=Sirikit o Sid_maj08.jpg)

Mamma Sirikit till höger.

Elyria
0

Förra helgen öppnade ungarna ögonen, så nu bör de vara drygt tre veckor gamla. Vi har haft ungar i den åldern som varit helpoppiga och man har knappt vågat bära dem av rädsla att de skulle hoppa iväg och försvinna. Men de här är väldigt lugna.

Killen till höger är den nyfiknaste i gänget. Dottern har bestämt att han ska heta Celcius i stamtavlan. Men hon vill kalla honom Gylfen. De övriga har inte fått namn ännu. Två tjejer och två killar är det i alla fall.

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=179bfa41-37e0-43c8-971e-16e2eeb72adc&Filename=C23 veckor3.jpg)

Elyria
0

"Gylfen". Han känns igen på en centimeter vit svanstipp.

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=2ef3ec05-302c-40e8-ad68-ba42b64482b6&Filename=C23 veckor4.jpg)

Elyria
0

Och så en till på "Gylfen" tillsammans med en av de andra små.

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=80587b6f-9c5e-402d-8bec-7450e24ac616&Filename=C23 veckor2.jpg)

[Thiah]
0

haha gylfen :D hur kom hon fram till det? Riktigt supersöta är dom iaf

Grodan
0

åh, vad stolt jag känner mig nu!

Någon texel?

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

GucciDior
0

Sötnosarna då!

axilur
0

Ååå, små svarta lamm! Kyss

/Anneli

Fairytail
0

Gud så söta!! Kyss

Grodan
0

#2 hörde du inte pipet när de var nyfödda? jag hör alltid när nyfödda piper - älskar det ljudet: det är ljuv musik!

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Raya
0

Hehe, vilken söt skara.

En härlig överraskning måste det ha varit att finna dem!

Elyria
0

#8 - Alla är astrex. Och ja, känn dig stolt. Deras far är en jättemysig kille. Mamma är också go även om hon är lika buffig som sin mor.

Elyria
0

#12 - Jag förstår inte hur jag kunde missa dem. Jag borde ju har reagerat på att Sirikit magrat, men gick bara och väntade på att hon skulle få riktig bebismage och den kom aldrig. Fast hennes mor blev inte heller så där riktigt tjock, bara lite mullig.

Och de är ganska tysta de här bebisarna. Piper inte alls så mycket som ungar brukar göra…

Zamwyn
0

Så söta!!!! Gylfen är ett helcoolt namn också. Skrattande

Falurven
0

Näe nu blir jag sugen på att bli med mus jag med! :D :'D

Mvh Nathalie

Anett Lindbom
0

Men vilka ljuvliga små barn, den med vita svanstippen (Gylfen) fastnade jag för, så himla fint med vita svanstippar..