July - mouse | Julimusen!
Posta bidrag - ladda upp foton - i denna tråd till och med 25/6!!!
Upload pics of your mouse in this thread. Pixels about 800x600 (larger is ok - it will automaticly be resized to maximum 800 pix width). Only one pic per member. Until 25 of June!___________________________________________________________________
Varje månad har vi en tävling: månadens mus. Medlemmar på mus-ifokus deltar genom att bifoga foto ca 800 pixlar brett. Endast ett bidrag per person. Månadens bild avgörs genom röstning av medlemmarna - denna vinner ära i all evighet
I slutet av året kommer någon av dessa bilder koras till årets mus. Det kommer ni; medlemmar i musifokus få rösta om! Årets mus kommer förutom äran vinna ett musligt pris!
Obs! Ett bidrag / person gäller! Välj ett foto som är ca >>>>800x600 pixlar<<<< - det vill säga inte för litet foto, då det blir svårt att bedöma små bilder. Större går bra då det skalas ner till 800x600.
Erat bidrag lägger ni i den här tråden ända fram till den 25/6
Älskar mina stora små vänner..

Ja, jag lyckas inte göra tävlingstråden lika bra som Grodan gör den men här är den iaf- Juli månads tävlingstråd! :)

Ett stycke Maos ^^
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
nämen, vem är det där gulis?
Det är Maos, en av grabbarna från Mymlan ^^
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Alltså wow vad fin! (stoppade in bilden i inlägget)

#9 Det går bra! Jag tar bort den andra åt dig! Den nya var helt fantastisk tycker jag! Jättehärlig känsla! Jag tycker absolut inte att det är ett måste att se musens ansikte. Den här bilden har något annat att berätta!
#11 Tack! :]
/ Emma
va fan va elakt av alla er att stoppa in så fina bilderr:D

Bah! Bara fyra bidrag?
Ni får hela dagen idag på er också. Alltså ända fram till klockan 0.00 inatt, den 26:e! Jag vill se lite fler musiga bilder! :)
förminska bild behöver man itne tänka på, på iFokus - det sker automatiskt (så länge bilden är under 1 MB - större går inte att lägga upp)