Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 344 ggr
ThereseW
0

How´s it hangin´?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad har en sån som du för dig en kväll som denna? 

Jag har tråkigt tråkigt tråkigt.. Har vart ute med alla sex vovvarna för ett tag sen, det är så vaarmt..

Har bakat bröd idag :) På mammas beställning, hon ska bjuda några på middag ikväll nämligen. Det blev ett par grova limpor och även nån typ av foccacia-bröd med tomat, oliver & basilika.

Och nu sitter jag här, och hoppas på att det är någon mer som gör det :)

Saknar en liten musling att pussa på…

(Grodan) Translation: This is a What´s up-thread! What are you doing this evening!

Lisaisa
0

Vilka söta hundar på bilden…Glad Jag sitter också här och har tråkigt… En riktigt tråkig kväll kommer det bli, blev inte alls som jag hade tänkt mig o orkar inte planera nått nytt. Så tvättar, städar o lyssnar på radion…

ThereseW
0

Lite dålig bild, men det var den bästa jag kunde hitta på dem. Jag är som sagt hundvakt åt uppfödaren till min mammas valp och sitter vid hennes dator. Snokade lite i bild-mapparna… FörvånadHemlis

Så du gör såna där "nödvändiga måsten" alltså? (tvätt, städ..) Men det är ju bra :)

cosmonita
0

Jag är ensam hemma (barnen har åkt till sin pappa alla tre) och packar upp flyttlådor. Har nu kommit till en låda med alla cd-skivorna…

Önskar att jag hittar min kamera i en låda snart. Börjar bli orolig att den kommit bort då jag tycker att jag redan kikat i alla lådor i jakt efter den.

Lisaisa
0

Mm, men "nödvändiga måsten" vill man ju inte göra en fredagkväll.Gråter Då är det roligare att snoka bland massa bilder, hihi.Räcka ut tungan

ThereseW
0

#3 Har du fllyttat alltså? Jag har tappat bort endel viktiga grejer då jag flyttatde, eller ja, dom ligger säkert i en av alla lådor.. Bl.a. min dosa till internet-banken, så jag måste fixa en ny.. Det är rätt jobbigt att flytta..

#4 Fast jag kollade bara i mappen märkt "Valparna" så det var inga privata, hemliga bilder. Riktigt så fräck är jag inte ;)

Heda
0

ThereseW#Duktig du är som bakat bröd,önskade jag också kunde vara lite med kreativ;D…har iofs bakat bullar för ett tag sen*stolt*hehe;D..

Idag händer inte mycket,jag å pojkvännen sitter här å häckar framför varsin dator,väntar in filmen som börjar 22.05…"Noll tollerans"…

Förut idag har jag städat(nästan hela lägenheten):D..

cosmonita
0

Jo, jag har nyligen flyttat.

Jag vill alltså hitta kameran (som jag lånat av min pappa dessutom), har inte många lådor kvar att packa upp heller…jag har hittills hittat alla andra kameror i huset dvs två trasiga digi-kameror, en systemkamera och en polaroidkamera. Varför ska den som man vill använda gömma sig till allra sist?? SkrikandesLedsenFundersamFlörtGladSkrattande

mandymoo
0

Ja och vilken fin lägenhet hon (cosmonita) verkar ha fått… jag har smygtittat på ritning … jag vill också ha *ler*

Själv sitter jag o är dödstrött… vill sova men det går inte mitt knä dunkar o det kryper i foten….. *suck* fördriver lite tid vid datorn…

Grodan
0

ja e sur å besviken… gömmer mig under täcket med dågg å iller…

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Vattnadal
0

Själv måste jag säga att jag har haft en bra dag. Sov till 9, klev upp, satt vid datorn en dryg timme (mest här), gav hundarna frukost, kastade ut Kristers hundar i hundgården, frukosterade själv, packade matsäck, selade på Raksha och Vidar, spände dem för cykeln, cyklade till Sillvik (2 km hemifrån, världens mysigaste grillplats på en stenig starnd vid havet). Grillade korv, umgicks med mor och syster, syskojnbarn och deras hundar i ca 4 timmar. Cyklade hem och gjorde en kort sväng av dagens nytta, dvs plockade hundbajs i hundgårdarna och på tomten medan Krister killpte gräs, fixade mat och vatten till alla djur. Sedan duschade jag och gick hem till mina föräldrar där vi grillade, så jag åt lax, kyftpotatis och drack vin, knaprade grissini, drack mer vib och en liten whiskey, sen gick jag hem och zappade lite på TV:n, insåg att det inte var något att se, och kikade in här istället!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Lisaisa
0

Låter som en jättebra dag elen…

Grodan däremot känner precis som jag…skönt att man inte är ensam om det iallafall.Fundersam

cosmonita
0

Men så mycket mysigt som får plats i en enda dag, Elin.

Grodan: Nej så tråkigt! Vissa dagar är bara så. Synd att du ska vara besviken.

Grodan
0

men det känns genast bättre att få gnälla… Mats skulle kommit hit ikväll men så blev det inte så…

shit, elin du grillar flera gånger om dagen… ditt grillmonster

I´m a bit dissapointed, my boyfriend should have come home to me, but he couldn´t… so I´m a bit sad… but it´s great to be able to tell someone about it so I´m already feeling good!

Vattnadal has barbecued fish all day - she´s crazy about barbecue

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Vattnadal
0

Men jag grillade sojakorv först, och lax andra gången, inte alls samma sak ju! Räcka ut tungan

MVH Elin

mandymoo
0

Jag kan bara hålla med… vilken härlig dag… riktigt avis ju…

Jag sitter också ensam …

ThereseW
0

Ja, Elin verkar ha haft en riktigt mysig dag. Idag ska jag försöka fylla min dag med minst lika mycket skoj & mys :)

Har varit ute med alla dogsen nyss, och sitter nu här med en kopp kaffe. Vid 10-tiden ska jag dra med mamma och alla hundar till brukshundklubben för lydnads- & agilityträning. Social träning för minstingarna dessutom.

På väg tillbaka ska jag svänga in på ICA och hämta ut mitt paket från H&M som kom igår. Ja, jag har varit korkad och beställt kläder även fast plånboken ekar tomt. Men jag kände att jag behövde unna mig själv det :P Jag lär säkert skicka tillbaka minst hälften ändå, så det blir nog inte så dyrt i slutändan…

Sen ska jag göra iordning en tårta, min bror fyller år imorgon och idag är det fika med mosters familj och mormor.

Sen då.. hmm.. Det får vi se :)

[mjuue]
0

Idag ska jag åka och shoppa med en kompis!! Det ska bli kul! Tur att jag redan dammsugit hela huset så slipper jag göra det idag, fast jag dammsög inte gymmet (ja, vi har ett gym), hehe

[Theriss]
0

Yesterday I went to Malmöfestivalen to see a band called Joddla med Siv. It was great fun I can tell =P
Today my relatives are coming over since I turned 20 a few days ago, and later tonight I probably will go to Malmö again and hang out with my friends =)

**emman**
0

qute dogs! i have a tax! or……..something!

mandymoo
0

Jag sitter o pysslar med bilder….

Vattnadal
0

Idag har jag haft en tuffare dag, städat huset en del, allergisanerat sängen från hundhår och dammat lite där med. Är slut i kroppen och väntar på effekten av mitt piller. Ska fixa popcorn och glo på film till jag somnar nu!

MVH Elin