Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 682 ggr
amaira
0

Kara Mia igen.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Alltid lika vacker! Jag slutar aldrig förundras. Och så dessa träd i öronen. Glad

Här i min säng.

amaira
0

Ungarna växer. De har inga namn än. Detta är chocolate/tan-tösen. Blek chocolate och ännu blekare tan. Karmas blekgener är inget för tan-avel precis.

amaira
0

Chocolatetösen igen.

amaira
0

…och igen…

amaira
0

Denna …

amaira
0

… och denna … ska jag ha kvar.

amaira
0

En champagne/tan-tös, Alla ungarnas tanfärg är mycket blek!

amaira
0

Här ser hon nästan ut att vara dove, men det är kameran som ljuger.

amaira
0

I början på juli flyttar Kara Mia hem till Axilur.

Bilderna är till dig Axilur, för du kan välja mellan chocolate- eller champagne-tösen att ta med som sällskap.

Antingen för att behålla, eller lämna tillbaka när/om du skaffar annat sällskap. Glad

GucciDior
0

Dom är ju för sööta! Amairas möss är ju alltid fina! :)

amaira
0

Tack Gucci Dior!!

… och jag ska sälja denna den vackraste av alla vackra möss!! Förvånad Är jag inte klok!! ???

Skrattande Nää.

Jag vet att Axilur både tar väl hand om henne, och älskar henne.

Här blir hon mer "en i mängden", och jag har faktiskt möss som jag själv älskar mera, sådär personligt. Men inte säljer jag henne i första taget. Och inte till vem som helst!!

Pussgurkan!! (Kara Mia, inte Axilur Generad) Den otroligt vackra! Men jag är inte förtjust i de engelsktypades försiktiga blyghet.

Karma kommer självmant, ibland, om jag har tålamodet att vänta ut henne… Vilket jag sällan har. Jag vill ju att mina möss lyckligt ska ropa "Jippi, där kommer hon, kom hit och hälsa!!! Vill ha en puss!!"

Inte ropa" Hjälp där kommer hon!!" även om musen lite senare säger, "Okej då för all del, jag är lite nyfiken ändå, om du är försiktig." …

axilur
0

Ooooh, hon är så otroligt vacker. Och chokladen tar jag gärna med mig också! :D

Det är ju bra att jag har all tid i världen att lägga på den här damen och hennes dotter, och bara dem, så att hon verkligen får chans att utvecklas och kanske lära sig att uppskatta sin människa mycket. :)

/Anneli

axilur
0

(Hoppas det inte lät som att jag menar att hon inte får utvecklas hos dig, Amaira, för det menar jag inte. Här blir hon inte "en i mängden", utan… mängden! :D)

/Anneli

Pimu
0

f´låt .. om jag kommer o stör .. har du ingen lh kille till mig? amaira

amaira
0

#12. Hon får inte utvecklas hos mig. Glad Det är därför du får köpa henne.

#13. … tja, om du frågar så kanske … Behöver minska lite på hanar och möss. Mitt måtto är ju att inte ha för många möss, så … Tinto-Björn kanske? Skriver i din sökes-tråd.

Magda
0

Kara mia är så vansinnigt vacker Kyss och även ungarna är riktiga sötnosar!

amaira
0

Om jag ska berätta en hemlis, så är bilderna #4 och #5 på samma mus - om ni inte redan listat ut det. men det gör ingen större skillnad! Jag kan ändå inte se skillnad på dem än. Glad De ser exakt likadana ut, men den ena är nog lite lugnare än den andra tror jag.

De är födda 5 juni, tre veckor idag, och i sin allra "livligaste" ålder. Inga popcornungar dock, får aldrig sådana, mina ungar går att hantera, alltid. Om det skulle göra bättre vuxen-möss av dem alla just därför, det tror jag inte. Men det är skönt och roligt att kunna handskas med dem i alla skeden och åldrar.

axilur
0

Kara Mia hemma hos mig i kvällssolen. :)

/Anneli

Terato
0

#17 Wow vilkbild(ps: Julibild!)

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

GucciDior
0

axilur - Vilken jättefin bild! :O

amaira
0

#17 Med träd i öronen och allt. Väldigt fin bild!! Kyss

Grodan
0

Kara Mia borde delta på Svenska Mästerskapet!!!

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

axilur
0

Är Svenska Mästerskapet samma som utställningen 24 aug kommer hon att göra det också!

/Anneli

axilur
0

Tack förresten, allihop! :)

/Anneli