Nja så söta är de väl inte ännu, men de blir väl. Grattis.
åh, vilket härligt foto det här var

Mamma Mu med sina muuusbäjbs… borde verkligen delta i septembers månadens mus…

Haha Grodan, Mu fick vara med ändå :)
Dock är Mu nog lite för ung för att bli mamma (var inte meningen alls..) och bryr sig inte om bebbarna så mycket. Hennes syster, Andromeda, som också är gravid, har legat hos bebisarna hela dagen men jag tror inte hon har fått mjölk än. Hmm. Får se hur det blir med bebisarna.
#5 det trodde jag oxå ang min hona, var ej så mkt hos ungarna men hon gick och matade dem, den andra honan var hos dem den andra tiden. De hjälps åt.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

Så söt hon är din lilla stolta mamma Mu 
shw du tar verligen underbara mus-foton!!! 

Jo, Canon har alltid gjort bra kameror…
Jag tycker ändå bäst om den där hon sitter över sina röda nyfödda bebbs! Det är en mycket fin bild. Skulle nästan vilja ha den i en bok eller artikel… den här bilden

Helt underbara. *vill ha*
sååååååååååååå söta! nästan så man vill äta upp dem!….eh, kanske inte det…

**emman** haha, det hade inte varit så bra kanske :)

önskar jag kunde säga att ungarna är söta, dom blir söta om typ två veckor. Hihi håller med grodan att det var en bra bild!
Mu var jätte fin

Dom är så fula att dom är söta…. *ler*
o sådär att bara en mamma kan älska dom *fniss*

haha jag tycker faktiskt dom är sötast nu och två veckor framåt. blinda och bara nosar runt och dom små tassarna! :O
söthetsregel nr 1: allt som är litet är sött.
ja, förstår att du e glad! skulle ja ochså va! hmmmmm…men dem kanske skulle va goda om man friterade dem med lite pommes-frites! *fnissar*

Jättefina bebbar! Ja, du har några blåa sötnosar där! 
Ja, Stalin var fin och söt! Tyvärr vill jag inte ha "dd" i mina musgener, försöker hålla dem (generna) lite samlade. Annars hade jag omedelbart varit spekulant.

Amaira, "dd"? (jag är inte så himla inne på avel, alla mina kullar har varit "oplanerade" så att säga.)
d = blue dilution
dd = blå pälsfärg
- A-dd = blue agouti
- A-ddpp = blue argente
- A-bbdd = lilac agouti
- A-bbddpp = lilac argente
- aadd = blue
- aaddpp = silver (rödögd blå, pe blue)
- aabbdd = lilac
- aabbddpp = pale lilac (pe lilac)

Denna mus är blå/blue (aadd) ev tan också ser inte magen

haha, okej, då tror jag att jag förstår :) tack för att du förklarade grodan :) ja, Troi är vit på magen så hon är tan.
Idag öppnade dom ögonen. Alla utom Karolina men det kommer väl.