Mus iFokus

Mus

Etiketterföreningutställningträff
Läst 419 ggr
gulzebra
0

Petbox på utställning?

Mja, jag får ju snällt köpa några petboxar om jag ska ställa ut. Men vilken?
Kollade Grand Prix och där har de två passande; Mini (18*11.6*14.5 cm) och Small (23*15.3*16.5 cm). Kan nån av de godkännas? Vilken?

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Muszimba
0

Då är det Small-storleken som är märmast i Svemus godkända storlek som är 23x15,5x17 cm. annars är det Exo Terra´s storlek nr 2 som gäller.

gulzebra
0

Ok, tackar!
(Det roliga här är nog att det är Exo Terra jag kollat på, men det finns inga såna storlekar utan bara mini, small, medium och large, enligt grand prix iaf)

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Anett Lindbom
0

Köp inte på Grand Prix, Jag köpte en bur därifrån tidigare, efter flera veckor så kom den trasig, jag blev lovad nya delar men dom har ännu inte dykt upp och det är måååånga månader sedan. Jag köpte även ett hundkoppel där men eftersom att det aldrig kom så ville jag ha tillbaks mina pengar, och efter några påtrycknngar så fick jag till slut tillbaks mina pengar men det tog tid..Så aldrig mer att jag handlar ifrån Grand Prix.

gulzebra
0

Mjo, har hört mycket skit om de. Men chansar iaf, de hade billiga petboxar och en vattenflaska som nog gör susen hos råttorna (de har tuggat sönder alla flaskor och jag blir galen på att ha skål…), så jag tänkte att jag chansar. Tar skiten på faktura så de är helt enkelt tvungna att skicka grejerna för att få pengar öht :P