Mus iFokus

Mus

Etiketterföreningutställningträff
Läst 269 ggr
Mymlan
0

Nästa utställning

Någon som vet var och när den är? eller det kanske inte är ngn inplanerad än.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

[mjuue]
0

Skulle vilja gå på nästa utställning:) Kan tyvärr inte komma på den som är den 27 Augusti… Mina möss är för små sen så får jag nog ingen skjuts dit om jag inte ska ställa ut!!!

Annars skulle jag kommitGlad!!!!!!!!

Mymlan
0

#1 pratar ej om denna 27/8.. Utan frågade om det blir fler utställningar efter Aug var? när?

amaira
0

En till i Gävle. När vet jag inte. Gissar på november - december.

Mymlan
0

Okej där borta. Men var det ej så det nu ska gå tåg från Upplands-Väsby - Gävle att de förlängt sträckan Uppsala - Tierp? för mig det pratades om det i tidning eller på nyheterna. Ngn som har pejl på Upptåget vad sådan biljett UA - Gävle i sådana fall kostar?

[mjuue]
0

Mymlan jag undrade också när nästa utställning är och var det var därför jag skrev kommentaren!!! För att jag kan inte komma på utställningen i augusti det var det jag mena. Förlåt

Grodan
0

Det är Anna A - Muszimba, Lena Tysk och/eller Elin Mattson som håller i den.

Planer på att ha utställningen tillsammans med SMF-Sv.Marsvinsföreningen finns.

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

[TomasH]
0

Ja men det kan bli svårt med domare. Jag dömer på marsvinsutställningen och det gör Lena Tysk också. Elin har dömt nu senast och Anna är väl krasslig? och Grodan vill inte? Eftersom vi får engelsk domare nu är det väl lite dyrt att ta in en utomländsk igen… Vet ej vad styrelsen säger.

Muszimba
0

Tomas, inget datum är ju bestämt ännu med mus och marsvinsutställningen. Jag meilade till Lena igår kväll och inget svar därifrån ännu.  Jag kommer att återkomma i detta.

P.S. Jag är Anna A.D.S.

Vattnadal
0

Kanske det går att få Kajsa Löv att döma standard?

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

[TomasH]
0

#8. Jag vet! Jag tänkte på andra Anna!

Grodan
0

Styrelsen är nog av den åsikten att om det kommer utställare så kan det löna sig att ta hit utländsk domare.

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Muszimba
0

Håller med dig Grodan.

mandymoo
0

Sen måste det ju också bero på hur mycket det kostar att ta hit domaren eller hur?

Men visst måste det väll vara intressant för alla med en domare  utifrån så att alla kan ställa ut.

Musan
0

SSV (Sydsveriges smådjursvänner) har utställning 28 oktober. Det är ju inte som SVEMUS utställningar eftersom man inte kan få Cert/CK/A-pris , men eftersom det inte finns några SVEMUS-utställningar för oss i söder så är den ju ett alternativ för en del av oss.

Skulle det vara helt omöjligt med ett samarbete så att det arrangerades SVEMUS-utställningar i Skånetrakten också?

Många drar sig ju för att åka 60 mil för att ställa ut mössen.

http://www.smadjursvanner.com/viewarticle.php?id=77

Muszimba
0

#14: Jag har varit i kontakt med styrelsen i SSV UTAN ett svar med just den tanken som du tar upp. Men skulle kunna ta upp frågan igen hos dem.

Musan
0

#15   Det hade varit toppen! Håller tummarna!