Motionsskivor
Vi diskuterade tidigare att ha skivor , dikar, åt mössen att springa på istället för hjul. Krisyer har gjort 2 åt mig idag. Jag ska kolla om össen gillar dem, fota, och sen kan man få hojta om man vill ha, så kan han bygga fler!
Foton kommer imorrn, för nu tar jag lördagsledigt!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

ja då längtar jag tills imorgon för att få se bilderna :D
Ska bli intressant att se .. *ler*
grammofonskivor?

#3 som spelar musik när de springer? (=
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/
eller menar hon kanske såna där dansa till jane fonda?
Åh, det finns i USA tror jag! Inte i Sverige dock, vad jag vet, än. Har funderat mycket på dem, de måste ju vara urbra, har jag fått för mig. Om de funkar bra, är jag intresserad!
Det finns sajter på internet som visar hur man bygger hjul av olika slag. Hade en massa såna under "favoriter" förut, men en av dem funkade inte med min dator, så jag tordes inte vara på dem mer.

jag förstår inte riktigt hur dom fungerar.. vickar dom på skivan eller?

Den snurrar om de springer på den. Som ett motionshjul, fast utan att de kan klämma sig, ha böjd rygg ed.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

aha! I see! vad fiifigt! 

Det är nog ordentlig balansträning för dem också! Men behöver man kanske ha nå slags "spår" eller "upphöjningar" i plattan som tassarna kan få fäste i?
Älskar mina stora små vänner..

Smart! man kanske kan sätta fast några små pinna på skivan så att mössen får bättre fotfäste? allstå som en rund stege.

Hur mycket vill du ha för en sådan där motionsskiva, Elin? Är lite nyfiken på hur mina tjejer diggar en sån.
Nyfiken hur det gått med dessa motionsskivor. Gillar mössen dem?