Min gamla gubbe
Bara för att min lilla Snyggo (Morakullans Snyggomus) fyller 2 år idag så tänkte jag vara så stygg och visa bilder på snyggingen så precis varenda kotte kommer gråta av avundsjuka för att jag har den snyggaste musen av alla

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
En sista bild på snyggingen 
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Åå, han har ju orangea ögon! 

/Anneli
Han har snygga öron! 
gammelskruttisen, han ser lite glespälsad ut på huvud o i nacke - en av de mest välpälsade monstren jag haft…
vill se knölen på magen - kan du fotta den?
Har inte märkt att han är glespälsad, all päls döljer
(ja och så har jag ju noll erfarenhet av muspäls sen innan, men det kan vi ignorera ;P)
Knölen är så pass liten så jag kan inte se den med blotta ögat ens utan kan bara känna den, så att fota den är nog tämligen omöjligt tyvärr ^^ Eller ja, jag ser ju själva området där den är, men knölen i sig syns inte :P
oki… 
.. riktigt charmtroll .. GRATTIS på 2 års dagen ..
#9: Asch, vänd på smajlet - det är ju en viss fördel för Snyggo att den inte är stor vettu