Mus iFokus

Mus

Etikettfotografier
Läst 712 ggr
gulzebra
0

Min gamla gubbe

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bara för att min lilla Snyggo (Morakullans Snyggomus) fyller 2 år idag så tänkte jag vara så stygg och visa bilder på snyggingen så precis varenda kotte kommer gråta av avundsjuka för att jag har den snyggaste musen av alla Oskyldig Skrattande

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

gulzebra
0

Snyggo

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

gulzebra
0

Snyggo

gulzebra
0

Snyggo

gulzebra
0

En sista bild på snyggingen Skrattande

axilur
0

Åå, han har ju orangea ögon! KyssGlad

/Anneli

gulzebra
0

Han har snygga öron! Skrattande

Grodan
0

gammelskruttisen, han ser lite glespälsad ut på huvud o i nacke - en av de mest välpälsade monstren jag haft…

vill se knölen på magen - kan du fotta den?

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

gulzebra
0

Har inte märkt att han är glespälsad, all päls döljer Skrattande (ja och så har jag ju noll erfarenhet av muspäls sen innan, men det kan vi ignorera ;P)

Knölen är så pass liten så jag kan inte se den med blotta ögat ens utan kan bara känna den, så att fota den är nog tämligen omöjligt tyvärr ^^ Eller ja, jag ser ju själva området där den är, men knölen i sig syns inte :P

Grodan
0

oki… Ledsen

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Pimu
0

.. riktigt charmtroll .. GRATTIS på 2 års dagen ..

gulzebra
0

#9: Asch, vänd på smajlet - det är ju en viss fördel för Snyggo att den inte är stor vettu Räcka ut tungan