Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 442 ggr
Muszimba
0

OT: Blir borta ett tag.

Jag kommer att vara utan internet under en vecka från i morgon vid lunchtid. Det för att jag ska åka på min efterlängtade semester till Spagetthilandet, Italien. Kommer hem igen på natten mellan tisdag och onsdag nästa vecka.

HUUUR SKA JAG KLARA MIG?!?! Är även utan mina små sötnosar på 4 ben som kommer bli ompysslade av våra bästa vänner med tonårsbarn.

Får se om jag kanske kan komma åt någon Italiensk internetcafé någon kväll.

Terato
0

Å, vad jobbigt! Lider med dig.

Jag får surfa åt dig då! :P

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

axilur
0

Ja, nu får vi alla surfa lite extra mycket så vi täcker upp Muszimba's frånvaro! :P

Ha det riktigt skönt i Italien!

/Anneli

Muszimba
0

Tackar, tackar. Kommer att sakna er mus.ifokus:are heeela veckan, men allra mest mina djur.

Grodan
0

Klart du klarar dig. Ha det så mys i glasslandet - italienarna är bäst på glass!!!

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

AndreasS
0

Ej att förglömma deras utsökta pasta.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Muszimba
0

Ska testa deras pasta, pizza, ost, vin och inte minst GLASS trots min lactosallergi(mjölksockerallergi). Har packat 99 % av allt och djuren är i sina "resabortburar", de har speciella burar som de bor i när de är på resande tass. Det är både minidunor och gallerburar på ca 55x39 cm.

Asa-N
0

#6 Eftersom laktosintollerans är just en intollerans och inte en allergi, så finns det tabletter att få som gör att man kan äta mjölkprodukter. De tillför det enzym, lactas, som du saknar och kan då bryta ner mjölksockret :o) Tror t.o.m de är receptfria numera men får du dem på recept blir det klart billigare.

Detta vart lite off-topic men jag hoppas att ni förlåter :o)

Muszimba
0

Helt okej, Åsa.

Men jag kan inte käka piller mer än mina P-piller utan att få magsår. Går sedan ca 6 år tillbax med Fibromyalgi och Kotförskjutning och fick magsår för 4 år sedan av pillerna. Sen dess så tar jag inte ens Alvedon eller liknande om det inte är superkris. Längtar bara till värmen och solen just nu med all värk som jag har.

Asa-N
0

#8 Usch då det låter inget vidare :o) Men dessa kapslar som det är, innehåller endast lactas, det ensym som fattas, så månne det kunna funka ändå för dig??!! Kolla med läkaren nästa gång.

Hoppas i alla fall att du får en härlig vistelse i "spagetti-landet" :o)

Grodan
0

är det bara jag som tänker på spanien när man säger "spagetti-landet"??? Fundersam

[Thiah]
0

Spanien grodan ;) nu får du skärpa dig :D

Asa-N
0

#10 Spanien o spagetti??? Nääää. Spanien = Sangria o grisfest *S*

Grodan
0

haha… vet inte varför ja tänkte på spanien… reser ju inte så gärna…

[Thiah]
0

#precis.. Spanien står för Sangria.. och  matadorer och sådana dära snygga tjejer som svänger på rumpan ;)